Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków

„Clever Cup” to rozwiązanie wdrażane od końca listopada w kawiarniach Costa Coffe UK, które pozwala klientom płacić za kawę używanym wcześniej kubkiem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków

Nowa forma płatności to odpowiedź brytyjskiej Costy na rosnący problem z odpadami, zwłaszcza tymi plastikowymi, jednorazowego użytku. „Clever Cup” ma mobilizować klientów do zmiany nawyków oraz kupna kubków, w których można wypić kawę więcej niż raz.

Kubek służący do zapłaty za kawę ma naklejoną silikonową nakładkę z chipem, za pośrednictwem którego dokonuje się płatności. Rozwiązanie dostępne jest dla klientów banku Barclays, który jest partnerem akcji. Chipy z kolei powiązane są z aplikacją bPay, na którą można wpłacić jednorazowo do 15 funtów do kolejnych transakcji w Costa Coffe.

Na każdą kawę opłaconą tą metodą przysługuje zniżka 25 pensów.

Kubki wykonano ze starych, zużytych opakowań tekturowych. Jeden funt z każdego kupionego kubka zasila konto fundacji Costy. Pojedynczy kubek to koszt niecałych 15 funtów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"