SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 7,7 tys. egz. Przedostatniego numeru „Chip”

W kwietniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2017 roku wyniosła 58 670 egz., czyli o 11,68 proc. więcej niż w kwietniu 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 39 058 egz., po spadku o 9,77 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmniejszył się o 0,36 proc. do 33 840 egz.

Najsłabiej zaś wypadł przedostatni numer magazynu „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 14,06 proc. do 7 693 egz.

Wydawnictwo Burda Media Polska postanowiło zakończyć wydawanie tego pisma (jego ostatni numer ukazał się w 4 kwietnia br.). W lipcu br. miał zniknąć również serwis internetowy Chip.pl, ale część dziennikarzy zamkniętego miesięcznika założyła spółkę L-Space i zawarła umowę licencyjną z CHIP Holding na dalsze wydanie wersji on-line tego tytułu.

W kwietniu 2017 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Komputer Świat” - było to 12,58 proc.

Największy spadek, wynoszący 37,52 proc., odnotował w tym ujęciu „CD-Action”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 7,7 tys. egz. Przedostatniego numeru „Chip”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Utrzymywać nakład mimo spadku sprzedaży o 50%? Mają jaja w CDAction.
odpowiedź
User
B
Kto bogatemu zabroni?
odpowiedź