d*fusion communication zajmie się obsługą public relations PZU

Grupa PZU w przetargu na obsługę public relations wybrała do współpracy agencję d*fusion communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji będzie należało wsparcie spółek Grupy PZU w realizacji strategii komunikacji, działania o charakterze wizerunkowym oraz public relations. d*fusion ma także wspierać spółkę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU, zwraca uwagę na doświadczenie agencji we współpracy z klientami reprezentującymi nowe technologie i zmieniającymi tradycyjne oblicze branż, w których działają. - Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów,  które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji - dodał Ziąber.

Po stronie d*fusion za współpracę z klientem odpowiedzialni będą Piotr Żabowski oraz Marek Kuleta, a projekt będzie koordynował Piotr Jamrogiewicz.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Od 2017 roku PZU współpracowało z agencjami PR tylko projektowo - wcześniej miało stały kontrakt z On Board PR (dziś OBTK). Po jego zakończeniu ubezpieczyciel próbował organizować przetarg, ale podmiot do stałej współpracy udało się wybrać dopiero teraz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu