SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Gala” będzie dwutygodnikiem

G+J Polska planuje zmianę częstotliwości ukazywania się “Gali”. W drugiej połowie kwietnia br. magazyn zostanie przekształcony z tygodnika w dwutygodnik - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

“Gala” będzie dwutygodnikiem

Jak ustaliliśmy, tytuł zyska też nową szatę graficzną i odświeżoną zawartość - powiększone zostaną np. niektóre działy. Zwiększy się także liczba stron “Gali”. G+J Polska nie komentuje oficjalnie na razie tej sprawy.

“Gala” od dawna co jakiś ukazuje się w postaci wydań łączonych. Dwa tygodnie ma rynku pozostanie np. numer, który ukazał się w poniedziałek 7 marca br. Z danych ZKDP wynika, że łączone wydania “Gali” cieszą się lepszą sprzedażą niż te, które ukazują się normalnie, co tydzień.

Np. wydanie podwójne z 13 grudnia ub.r. miało rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 107 416 egz. , podczas gdy wcześniejsze trzy numery, wydane co tydzień, rozeszły się w nakładzie  pomiędzy 54 a 66 tys. egz.

W całym 2010 roku średnie rozpowszechnianie płatne razem “Gali” wyniosło 98 412 egz. i było o 18,17 proc. niższe niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

  • Więcej informacji:
  • Gala
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Gala” będzie dwutygodnikiem

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mik
Ludzi maja dosyc takiej lukrowanej szmiry jak Viva Gala i zdjec polskiego wiocha szol zascianek biznesu plus stara Kwasniewska i córka z duzym łbem dlatego sprzedaz spada i bedzie spadac
8 8
odpowiedź
User
kasia
Dżizas, a po co komu te plotkarkso-celebryckie magazyny, w których leje się lukier, robi się dobrze producentom kosmetykow i szmat i wmawia się kobietom, że im są chudsze i bogatsze, tym bardziej pasują do tego świata...
8 8
odpowiedź
User
ekscelencja
A może by tak zmienić naczelną? Odkąd Iza Bartosz zastąpiła na tym stanowisku Elżbietę Szawarską – gala pikuje w dół.
8 8
odpowiedź
User
Medialny
Sprzedaż Gali zaczęła spadać właśnie za Szawarskiej, która myślała, że wszystkie rozumy pozjadała, a zmniejszając honoraria dziennikarzom i traktując ich jak szmaty, utrzyma się na powierzchni. Ale się utopiła we własnym g... i słuch po niej zaginął. Za zrobienie dobrego tekstu nawet lukrowanego trzeba dobrze bowiem zapłacić. Kiedy naczelną była Alicja Resich- Modlińska dziennikarze dostawali przyzwite honoraria i w Gali było co czytać. Nie wystarczy bowiem zapłacić gwieździe za wyjazd do Honolulu, a dziennikarzowi 5 zł za tekst spisany z Internetu, bo takie kupy ludzie mogą mieć za darmo właśnie w Internecie.
8 8
odpowiedź
User
xxx
bartosz topi te gazete...
8 8
odpowiedź