SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza" odświeża „Magazyn Świąteczny”

W najbliższą sobotę wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się „Magazyn Świąteczny” w odświeżonej formule. Zmiany wspiera kampania promocyjna pod hasłem „Miło czytać, dobrze widzieć”, która obejmuje m.in. telewizję, internet, radio i prasę.

Article

W odświeżonej wersji „Magazynu Świątecznego” znajdzie się jeszcze więcej tekstów polskich i zagranicznych dziennikarzy i publicystów współpracujących z „Gazetą Wyborczą”.

O polityce zagranicznej i stosunkach międzynarodowych będą pisać: Anne Applebaum, Timothy Garton Ash, Timothy Snyder, Wiktor Jerofiejew, Iwan Krastew i Edward Lucas; o tym, jak żyje się w USA i Rosji - korespondenci „Wyborczej” w Nowym Jorku i Moskwie: Mariusz Zawadzki i Wacław Radziwinowicz, o świecie idei - naczelny „Wyborczej” Adam Michnik, Marek Beylin i Marcin Król. Wywiady z artystami i ekonomistami będą przeprowadzać laureaci prestiżowych dziennikarskich nagród: Dorota Wodecka, Donata Subbotko i Grzegorz Sroczyński, a o nowych technologiach będzie pisał amerykański publicysta Jewgienij Morozow.

W nowej sekcji „Gazeta dla Duszy” znajdą się teksty poświęcone religii, psychologii i filozofii autorstwa Jana Turnaua i Jarosława Mikołajewskiego. Sekcję „Życie i styl” wypełnią eseje, wywiady, felietony i reportaże na temat trendów, designu, architektury, kuchni, rekreacji i podróżowania. Autorami będą m.in. Jan Miodek, Jerzy Bralczyk i Marek Kondrat
W publikowanych artykułach znajdą się też odniesienia do serwisu Wyborcza.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały wideo uzupełniające i poszerzające publikowane teksty, np. krótkie wywiady.

„Magazyn Świąteczny” w nowej odsłonie jest promowany w kampanii reklamowej pod hasłem „Miło czytać. Dobrze wiedzieć”, której twarzą jest Marcin Perchuć. Spoty promocyjne w trzech wersjach („Haiku o demografii”, „Haiku o aferze” i „Haiku o genderze”) wyświetlane są w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Reklamy będą też obecne w radiostacjach oraz na ekranach CityINFOtv. Dodatkowo prowadzone będą działania w mediach społecznościowych, w tym na profilu „Gazety Wyborczej” na Facebooku.

Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink. Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 4 sierpnia br. i potrwa do końca miesiąca.

Jak wynika z danych ZKDP, w czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 167 tys. egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza" odświeża „Magazyn Świąteczny”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl