SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GoldenSubmarine wypromuje markę Dorco

Dorco to globalna firma produkująca maszynki do golenia, która niedawno zadebiutowała w Polsce z kampanią świadomościową. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine. 

Dorco w listopadzie rozpoczęła działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.

Do opracowania strategii i idei firma Dorco zaprosiła agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.

Dorco istnieje od 1955 roku, jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine wypromuje markę Dorco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl