SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 40 tys. zł zysku netto

Według wstępnych szacunkowych danych Grupa K2 w pierwszej połowie 2017 roku zanotowała 48,2 mln zł wpływów ze sprzedaży, 3,5 mln zł zysku EBITDA i 40 tys. zł zysku netto. To zdecydowanie lepsze wyniki finansowe niż rok wcześniej.

Tomasz Tomczyk, prezes Grupy K2 Article

Przychody Grupy K2 ze sprzedaży wzrosły w skali roku o 18 proc. (z 40,7 do 48,2 mln zł), wynik operacyjny EBIT - z 1,3 mln zł straty do 0,8 mln zł zysku, zysk EBITDA - z 1 do 3,5 mln zł, a wynik netto - z 1,23 mln zł straty do 40 tys. zł zysku.

- Biorąc pod uwagę wynik operacyjny Grupa K2 ma za sobą najlepsze półrocze od 2011 roku. Daje to podstawę do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników za cały 2017 rok - skomentowała firma w komunikacie giełdowym.

Grupa K2 do końca sierpnia br. negocjacje na wyłączność z inwestorem dotyczące sprzedaży części jej segmentu agencyjnego i mediowego obejmującego spółki K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl. Z kolei pod koniec kwietnia br. firma porozumiała się z Trigon Investment Banking w sprawie współpracy przy poszukiwaniu inwestora strategicznego dla jej segmentu infrastrukturalnego obejmującego m.in. spółkę Oktawave.

Do Grupy K2 należą w całości spółki K2 (to jednostka dominująca), K2 Media, K2 Search, K2.pl, S3, Good, K2 TM, Oktawave i Fabrity. Firma działa w czterech głównych segmentach: reklamowym, mediowym, infrastrukturalnym i rozwiązań IT.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 40 tys. zł zysku netto

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ze co przepraszam?
40 tysi to jest zysk całej firmy przez cały rok? moja teściowa więcej zarabia na szydełku.
5 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing