Intel promuje się „sztuką składania historii” z youtuberem Krzysztofem Gonciarzem (wideo)

Ruszył projekt „Sztuka składania historii” - efekt współpracy Intel Polska z youtuberem Krzysztofem Gonciarzem. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Sztuka składania historii” to projekt realizowany przez Intela we współpracy z Krzysztofem Gonciarzem - producentem wideo, prowadzącym kanał podróżniczy „Wybuchające Beczki” na YouTube i autorem książki „Webshows: Sekrety wideo w internecie”.

W ramach kampanii, na kanale Gonciarza opublikowanych zostanie łącznie 8 klipów: 4 filmy główne oraz 4 making ofy, pokazujące kulisy tworzenia wysokiej jakości wideo w sieci. Materiały główne będą miały charakter filmów dokumentalnych zrealizowanych w różnych częściach świata. Ich tematem przewodnim będzie opowiadanie historii. W swoich materiałach Gonciarz postara się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu postrzeganie świata uzależnione jest od miejsca urodzenia i jak może zmieniać się w czasie.

Materiałom wyprodukowanym przez youtubera towarzyszyć będzie cykl artykułów jego autorstwa, publikowanych na blogu iQ.intel.pl. Teksty będą zawierać praktyczne porady dla osób, które tworzą wideo do sieci lub chcą rozpocząć swoją przygodę z edycją filmów.

Akcję wspiera kampania w mediach społecznościowych - zarówno na kanałach Intel Polska, jak i profilach Krzysztofa Gonciarza.

Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu odpowiada zespół komunikacji Intel Polska oraz Monday PR - agencja komunikacji zintegrowanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska