SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz w kampanii Noizz.pl „Kryzys męskości?”

Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.

„Kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. Teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. »Projekt: dzieci« często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć bądź nie podejmujemy go wcale. Drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych. Zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety. A co z mężczyznami? Kim są i kim mogą być? Jak wpływa na nich zmiana ich społecznej roli i to, jak są postrzegani przez otoczenie?” – pyta cytowana w komunikacie Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu Noizz.pl.

Jednocześnie zmieniające się oczekiwania społeczne związane z obyczajowością, emancypacją kobiet i mniejszości sprawiają, że często polscy mężczyźni czują się zagubieni. Tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. To starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem „kryzys męskości”. Noizz.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie.

Kampania społeczna „Kryzys męskości?” to jednocześnie początek dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji do mężczyzn. W kampanii występują m.in. artyści - Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz oraz dziennikarze Noizz.pl: Michał Bachowski, Krzysztof Tragarz oraz Maciej Wernio.

Z badania Kantar wynika, że połowa Polaków (52 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie. Dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne.

Reportaż multimedialny na Noizz.pl

„Wyniki badania »Nowi mężczyźni« przeprowadzonego na nasze zlecenie pokazały, co drzemie we współczesnych mężczyznach, co ich dziś konstytuuje, co sprawia, że czują się mężczyznami, a co im tę męskość odbiera. Wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości” – komentuje Izabela Kiwak, customer insight & research manager, Ringier Axel Springer Polska.

„W badaniu pytaliśmy mężczyzn o męskość, o to, jak spędzają wolny czas, jak dzielą się obowiązkami domowymi, o to, jakie mają poglądy. W zespole redakcyjnym stwierdziliśmy, że aby opowiedzieć o współczesnej męskości w Polsce, potrzebujemy dodatkowych środków. Dlatego stworzyliśmy reportaż multimedialny, do którego zaprosiliśmy Jakuba Żulczyka, trzy pokolenia Friedmanów, Grzegorza Sobieszka, Bolesława Chromrego, Wojtka Sawickiego, Vita Bambino, Michała Pozdała i wielu innych mężczyzn do rozmowy o nich i o tym, czym dla nich jest męskość” – dodaje Bosomtwe.

Reportaż multimedialny, który powstał w ramach projektu ENTR, można obejrzeć na stronie Kryzysmeskosci.noizz.pl. Powstał na cyfrowej platformie publikacyjnej Ring Publishing, która dzięki technologii wspiera media w opowiadaniu historii w angażujący sposób.

Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada dział marketingu i redakcja Noizz.pl. W ramach projektu „Kryzys Męskości?” na stronie Noizz.pl powstała nowa kategoria tematyczna, na której będą publikowane treści dotyczące mężczyzn i wyzwań z jakimi się mierzą.

Dodatkowo zaplanowano szereg działań zarówno skierowanych do B2B jak i B2C. Kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Tik Toku oraz na You Tube. Produkcja spotu: Bomaye Film Studio; reż. Tamara Allina, zdjęcia – Piotr Łukasiak.

W grudniu, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy i aplikacje Grupy RAS Polska odnotowały 23,17 mln użytkowników (78 proc. zasięgu).

W 2020 roku przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332.

Dołącz do dyskusji: Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz w kampanii Noizz.pl „Kryzys męskości?”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl