SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl reklamuje, że jako pracodawca „zaczyna się od ludzi” (wideo)

Sieć dyskontów Lidl Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” została przygotowana przez firmy GDP Agency i Havas Media.

Article

Lidl Polska podkreśla w kampanii, że przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto).

Bohaterami kampanii są pracownicy firmy - kilkadziesiąt osób, które same się do tego zgłosiły. Wśród nich są pracownicy z różnych działów i stanowisk - to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Opowiadają o swojej pracy i o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, kinach, prasie, internecie (m.in. w social media) oraz na outdorze (w największych miastach).

Przy kampaniach reklamowych Lidl pracuje z agencjami GDP Agency i Havas Media.

Marketer prowadzi od ponad roku kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Bohaterem niedawnej akcji promującej artykuły szkolne był z kolei dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje, że jako pracodawca „zaczyna się od ludzi” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jh
"kilkadziesiąt osób, które same się do tego zgłosiły. " JAAASNE JUŻ WIERZĘ, że sami się zgłosili. Jakby się nie zgłosili to pewnie na bruk. Takie kampanie to śmiech na sali i pic fotomontaż. Zamiast debilnych reklam niech podniosą pensje
11 11
odpowiedź
User
ccd
A będzie odcinek o siedzeniu w pieluchomajtkach na kasie? :D
11 11
odpowiedź
User
Sratypierdaty
Nie słowa, ale czyny drogi Lidlu. Klienci widzą jak jest na prawdę.
13 11
odpowiedź
User
Izabela
Nie chcecie nie wierzcie, nikt nie będzie Was zmuszał, to Wasze stereotypy, macie do tego prawo, ja miałam takie aby wziąć udział w tej kampanii, jestem dumna z tego, że mam taką pracę a jeśli tak trudno Wam uwierzyć zapraszam do Nas do pracy. Pozdrawiam.
9 11
odpowiedź
User
men.in.work
Nie chcecie nie wierzcie, nikt nie będzie Was zmuszał...bla, bla Izunia...pochwal sie jak wygladaja wasze pelne etaty..130 godzin albo i polowa tychze, jako polowa etatu...a de facto godzinowo i tak zawsze wiecej godzin...ktos na was za przeproszeniem leje a wy mowicie,ze to deszczyk
9 9
odpowiedź