SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lighthouse dla ZT Kruszwica

Firma doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse rozpoczęła współpracę ze spółką ZT Kruszwica, przetwórcą nasion oleistych i producentem olejów oraz tłuszczów roślinnych.

W ramach umowy Lighthouse odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, przygotowanie planu działań komunikacyjnych, kompleksową pomoc w prowadzeniu aktywności media relations, wsparcie działań o charakterze zarządzania kryzysowego oraz planowanie i realizację projektów w obszarze CSR.

Za projekt odpowiada zespół konsultantów: Daria Bojkowska (senior project manager) i Dorota Górska (content specialist), ze strategicznym wsparciem Jarosława Bańdy (managing director).

Klienta pozyskano w drodze postępowania ofertowego. Strony nie informują na jaki czas została zawarta umowa.

W swoim portfolio ZT Kruszwica ma takie marki jak Kujawski, Optima Omega 3, Bartek rzepakowy i Smakovita.

Dołącz do dyskusji: Lighthouse dla ZT Kruszwica

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
see_this
Dobra robota Lighthouse! jeszcze w hawasie coś jest do odbicia, wiec dzialamy! :)
odpowiedź