SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w marcu 2007 r.

 Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w marcu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 99 257egz. (spadek o 18,1 proc. w stosunku do marca 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA)  z wynikiem 81 824 egz., a na trzecim  ”Twoje dziecko” (Wydawnictwo Edipresse Polska) ze średnią 80 311 egz.

marzec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 99257 117599
Dziecko 81824 103341
Twoje dziecko 80311 85852
Mam Dziecko 77112 122510
Rodzice 70777 85748

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.

2007

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 99257 110257
Dziecko 81824 82695
Twoje dziecko 80311 62330
Mam Dziecko 77112 91758
Rodzice 70777 56497

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl