SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w marcu 2007 r.

 Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w marcu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 99 257egz. (spadek o 18,1 proc. w stosunku do marca 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA)  z wynikiem 81 824 egz., a na trzecim  ”Twoje dziecko” (Wydawnictwo Edipresse Polska) ze średnią 80 311 egz.

marzec

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja99257117599
Dziecko81824103341
Twoje dziecko8031185852
Mam Dziecko77112122510
Rodzice7077785748

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.

2007

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja99257110257
Dziecko8182482695
Twoje dziecko8031162330
Mam Dziecko7711291758
Rodzice7077756497

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl