„Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam

Siódmy sezon programu „Na językach” oglądało średnio 800 tys. osób, o 23 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam
Agnieszka Szulim, fot. Piotr Mizerski / TVN

Magazyn „Na językach” nadawany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 15 lutego do 16 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmy sezon programu prowadzonego przez Agnieszkę Szulim oglądało średnio 800 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,87 proc. w grupie 4+ i 10,87 proc. w grupie 16-49.Najwięcej widzów zgromadził  odcinek magazynu z 14 marca br., który miał 971 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Na językach”

Dla porównania, nadawana wiosną ub.r., piąta edycja „Na językach” gromadziła 823 tys. widzów, a jej udział wynosił 7,83 proc. w grupie 4+ i 9,49 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był w innym czasie antenowym i innego dnia - w niedziele o godz. 22.20.

Z kolei szóstą edycję programu, pokazywaną jesienią ub.r. już w obecnym paśmie - w poniedziałki o 22.30, śledziło 842 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,25 proc. i 11,71 proc.

TVN w czasie emisji „Na językach” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 11,97 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Sonda II” i filmy dokumentalne; 7,12 proc.), a najgorzej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty i filmy fabularne; 4,99 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-z-poniedzialkowym-pasmem-dokumentow ##

Widownia programu na tle konkurencji

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 8,25 mln zł, podczas gdy szósta seria zarobiła 9,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).Nie wiadomo, czy TVN zdecyduje się pokazać kolejny sezon „Na językach” -na chwilę obecną stacja nie podaje żadnych informacji na ten temat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?