SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam

Siódmy sezon programu „Na językach” oglądało średnio 800 tys. osób, o 23 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.

Agnieszka Szulim, fot. Piotr Mizerski / TVN Article

Magazyn „Na językach” nadawany był w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 15 lutego do 16 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmy sezon programu prowadzonego przez Agnieszkę Szulim oglądało średnio 800 tys. widzów przy udziale wynoszącym 8,87 proc. w grupie 4+ i 10,87 proc. w grupie 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził  odcinek magazynu z 14 marca br., który miał 971 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Na językach”

Na językach

Start

Koniec

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

14-03-2016

22:31:51

23:27:17

970 700

11,06%

21-03-2016

22:31:57

23:28:18

919 734

10,65%

18-04-2016

22:31:00

23:27:34

890 328

10,24%

Dla porównania, nadawana wiosną ub.r., piąta edycja „Na językach” gromadziła 823 tys. widzów, a jej udział wynosił 7,83 proc. w grupie 4+ i 9,49 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był w innym czasie antenowym i innego dnia - w niedziele o godz. 22.20.

Z kolei szóstą edycję programu, pokazywaną jesienią ub.r. już w obecnym paśmie - w poniedziałki o 22.30, śledziło 842 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,25 proc. i 11,71 proc.

TVN w czasie emisji „Na językach” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 11,97 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Sonda II” i filmy dokumentalne; 7,12 proc.), a najgorzej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty i filmy fabularne; 4,99 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 079 814

11,97%

623 094

15,40%

TVN - Na językach 7

799 658

8,87%

439 676

10,87%

TVP2

642 037

7,12%

219 131

5,42%

TVP1

450 006

4,99%

166 911

4,13%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 8,25 mln zł, podczas gdy szósta seria zarobiła 9,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nie wiadomo, czy TVN zdecyduje się pokazać kolejny sezon „Na językach” -na chwilę obecną stacja nie podaje żadnych informacji na ten temat.

Dodajmy, że prowadząca program - Agnieszka Szulim poprowadzić ma polską edycję reality-show „Azja Express”, nad którym właśnie pracuje TVN.

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na językach 7” przegrało tylko z Polsatem. 8 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Regina15
Wszystko ok w tym programie.... Tylko dwie rzeczy są beznadziejne.... A mianowicie K. Korwin_piotrowska, która rażąco wchodzi w dupe Agnieszce Szulim, a druga rzecz to kompletny brak kompetencji Szulim
24 11
odpowiedź
User
Walt
brak pomysłów, brak reżysera, pooglądajcie sobie trochę E! i zobaczcie jak się robi CIEKAWY szołbiz
14 10
odpowiedź