SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups

Sieć partnerska LifeTube (należąca do Grupy LTTM) wygrała przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata. Twórcy zrzeszeni w sieci promują nowość - napoje Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski.

Przygotowana przez dział management-entertainment w LifeTube kampania potrwa 3 miesiące. Jej głównym celem jest dotarcie do młodych konsumentów z informacją o pojawieniu się na rynku nowego napoju Chupa Chups.

Do realizacji tego zadania zostali wybrani m.in. Martyna Zabawa i Paweł Malinowski. Ich materiały ukazały się nie tylko na YouTube, ale też na Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, który potrwa 3 miesiące i w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.

- Jak wiadomo, trend dotyczący angażowania influencerów i promowania produktów z ich udziałem w social mediach i na kanale TouTube z każdym rokiem nabiera tempa. Dlatego nie ukrywam, że wiążemy wielkie nadzieje z tą kampanią, wiedząc, że w influencer marketingu nie wystarczy już tylko ustawienie znanej osoby z produktem i zrobienie jej jakiegokolwiek zdjęcia. Teraz, gdy taki sposób promowania marki lub produktu jest już tak popularny i wyeksploatowany, potrzeba czegoś więcej – pomysłu - mówi Izabella Kominek-Riege, szef marketingu w Kuchnie Świata.

Pierwsze materiały w ramach kampanii właśnie ukazały się na kanałach Martyny Zawady i Pawła Malinowskiego. Wszystkie będą nawiązywać do hasła kampanii “Forever fun”.

 

Napoje Chupa Chups dostępne są w czterech smakach: truskawka ze śmietanką, pomarańcza, winogrono i melon ze śmietanką.

Dołącz do dyskusji: Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
influenza
I kogo to obchodzi?
odpowiedź
User
smutne
News o niczym. I znowu produkcja pustych lajków i nic wiecej
odpowiedź
User
byłoinima
coś ta cenzura z Lifetube na WM prężnie działa.
odpowiedź