SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ wstrzymała wysyłkę listów do abonentów. Boi się UOKiK?

Platforma nc+ wstrzymała wysyłanie kolejnych listów do abonentów Cyfry+ z nowymi ofertami migracyjnymi. Klienci, którzy otrzymali te listy wcześniej poskarżyli się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, a ten wszczął postępowanie wobec operatora.

Pierwsze listy otrzymali przed Świętami Wielkanocnymi dotychczasowi klienci platformy n z pakietem nPremium. Poinformowano w  nich o nowej ofercie oraz zakończeniu obowiązywania obecnej umowy i wprowadzenie nowej - z wyższymi opłatami i 18-miesięcznym czasem trwania. Podano też informację, że abonent ma prawo wypowiedzieć umowę do 19 kwietnia br. Jeśli tego nie zrobi, to nowe warunki kontraktu zaczną go obowiązywać od 1 maja br.

Kolejne listy - tym razem do abonentów Cyfry+ - miały być wysyłane po Świętach Wielkanocnych, ale nie trafiły one dotąd do klientów. Sprawę ujawnił jeden z użytkowników forum o tematyce satelitarnej. - Jeśli ktoś czeka uparcie na listy od nc+, które rzekomo miały być wysłane po 2 kwietnia się trochę rozczaruje. Wczoraj z ciekawości się chciałem dowiedzieć w pracy czy zostały one już wysłane i ku mojemu zdziwieniu, wytyczne które dostaliśmy to "Składować Do Odwołania". I faktycznie informacja widnieje taka na wszystkich paletach - napisał i zamieścił zdjęcie worka pełnego listów, w którym znajdowała się kartka z napisem „Składować do odwołania”.

- Poczta Polska realizuje usługi na rzecz klientów w oparciu o zawarte umowy i przepisy prawa, w tym Ustawę Prawo Pocztowy i  Regulaminy Usług. Właścicielem przesyłek są nadawcy, którzy są ich dysponentami, Poczta zgodnie z przepisami prawa ma zrealizować usługę zgodnie z oczekiwaniami i żądaniami - poinformowała Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kurek z biura prasowego Poczty Polskiej, pytana o sprawę.

Michał Stryjecki, p.o. dyrektor ds. PR w nc+ nie odpowiedział nam wczoraj, dlaczego platforma wstrzymała wysyłkę listów. Po pierwszej jej fazie, klienci poskarżyli się na praktyki operatora do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Ten zdecydował o wszczęciu postępowania administracyjnego przeciwko ITI Neovision (operator n i nc+). Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziło dokonanie przez spółkę jednostronnej zmiany umów (ceny usługi oraz oferty programowej) zawartych na czas oznaczony, a także zbyt krótki termin na złożenie rezygnacji oraz informowanie o nowej ofercie listem zwykłym (więcej na ten temat).

Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowa UOKiK poinformowała nas, że postępowanie może potrwać kilkanaście tygodni.

Dołącz do dyskusji: nc+ wstrzymała wysyłkę listów do abonentów. Boi się UOKiK?

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jur
Nie oddamy ani jednego abonenta!
Kochani abonenci, jak teraz udowodnicie, że nie dostaliście listów?
Na waszym miejscu, nie czekałbym na listy, tylko już wysyłał samodzielną napisaną rezygnacje.
No chyba że potem lubicie użerać się z windykatorami, e-sąd w Lublinie działa bardzo sprawnie.
odpowiedź
User
koszmarek
wysłałem rezygnację z wezystkimi mozliwymi potwierdzeniami poczty ,łącznie ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.Troche to kosztowała ale jak kilkaset tysięcy naciętych tak zrobi to oni sie z tego syfu zrobionego przez siebieniepródko się wydobędą
odpowiedź
User
CyfrowyDoradca.pl
Oferte nc+ można porównać z innymi pakietami przed podjęciem decyzji o zobowiązaniu. Wystarczy wejść na darmową porownywarkę www.CyfrowyDoradca.pl/tv
odpowiedź