SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz

W dwóch odsłonach ruszyła właśnie nowa kampania dżemów truskawkowych Łowicz (Maspex Wadowice). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil oraz Mindshare.

Article

Głównym elementem kampanii dżemów truskawkowych Łowicz są spoty przygotowane w dwóch wersjach. W pierwszej, pod tytułem „Wszystko dobre, co się kończy truskawkami” podkreśla się pozytywne emocje towarzyszące próbowaniu dżemu.

Druga odsłona „Co robi truskawka w dżemie” opowiada o tym, że produkt dodaje smaku każdej chwili. Reklamę wieńczy znany z poprzednich reklam claim „Łoowicz. Samo najlepsze”.

Kampania emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych, platformach VOD oraz przed seansami w kinach. Działania uzupełnia komunikacja w internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil, a media zakupił dom mediowy Mindshare. Agencje te zrealizowały także zimową odsłonę kampanii dżemów prozdrowotnych Łowicza. Odpowiadają również za akcję promocyjną przecierów pomidorowych i sosów uniwersalnych tej marki, należącej do portfolio Maspex Wadowice.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl