SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Adamczyk reklamuje mobilny dostęp do konta w eurobanku (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa usług bankowości mobilnej oferowanych przez eurobank. Za przygotowanie i realizację akcji, w której występuje Piotr Adamczyk, odpowiadają firmy Brasil, Starcom i Propeller Film.

Piotr Adamczyk, eurobank

Piotr Adamczyk, eurobank

W nowych reklamach eurobanku Piotr Adamczyk pokazuje, że w telefonie komórkowym można korzystać z konta w eurobanku w dowolnych miejscach - nawet najdziwniejszych, najbardziej egzotycznych czy wręcz abstrakcyjnych. Kampania informuje, że aplikacje mobilne banku pozwalają realizować wszystkie najważniejsze operacje, natomiast aplikacja na Androida może dodatkowo wyświetlać stan konta na pulpicie smartfona (bez konieczności logowania się przez użytkownika).

Przypomnijmy, że od tygodnia trwa kampania eurobanku z Adamczykiem reklamująca przelewy ekspresowe (przeczytaj więcej i zobacz spot).

eurobank to kolejny bank ruszający z dużą kampanią reklamową swoich usług mobilnych. Od połowy sierpnia trwa kampania z udziałem Łukasza Garlickiego promująca mobilny dostęp do konta w ING Banku Śląskim (więcej na ten temat).

Kampania eurobanku od 2 września jest prowadzona w telewizji oraz internecie (najpopularniejsze portale horyzontalne, porównywarki cenowe, emisje reklam na urządzeniach mobilnych). Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, spoty nakręcił Sebastian Miklaszewski, wyreżyserował Marcin Serafin, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje mobilny dostęp do konta w eurobanku (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miko
Reklamy z Adamczykiem są tak słabe, że dziwię się, że Eurobank cały czas je kontynuuje. Porażka!
10 8
odpowiedź