Spontaniczny Sztab Obywatelski rozkleił w Polsce plakaty „Aborcja bez granic”

Aktywiści ze Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego rozpoczęli kampanię billboardową, promującą inicjatywę „Aborcja bez granic”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spontaniczny Sztab Obywatelski rozkleił w Polsce plakaty „Aborcja bez granic”
fot. Spontaniczny Sztab Obywatelski

Na plakatach umieszczonych w różnych miastach Polski (m.in. w Łomży) znajduje się hasło "Aborcja bez granic" wraz z numerem telefonu do tej organizacji. Pomaga ona Polkom w bezpiecznym przerwaniu ciąży.

Kampanię sfinansowano ze zbiórki w serwisie crowdfundingowym Zrzutka.pl. Plakaty podpisano: „Sfinansowane przez wkurzonych obywateli”.

Jeśli ktoś na tym osiedlu zniszczy ten billboard, to gwarantujemy, że pojawią się trzy inne. Pomożecie by takie zawisnęły i na waszym osiedlu? Zbiórka sama się nie zrobi: https://zrzutka.pl/z/SSO Opublikowany przez Spontaniczny Sztab Obywatelski Poniedziałek, 10 maja 2021

Spontaniczny Sztab Obywatelski wcześniej powiesił plakaty o Obajtku

To kolejna billboardowa aktywistów ze Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego. W kwietniu tego roku rozpoczęli kampanię wymierzoną w prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka. Nawiązuje ona do ostatnich publikacji medialnych dotyczących majątku menadżera. Plakaty podpisano "Dostał ponad milion dotacji na remont swojego pałacu. A Ty spłacasz kredyt na mieszkanie?". Treść nawiązuje do publikacji "Gazety Wyborczej" i "Newsweeka", które opisują majątek i działalność biznesową prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka.

Plakaty zawieszono w miastach głównie na wschodzie Polski: Rzeszowie, Lublinie, Kolnie, Łomży, Bielsku Mazowieckim, Zambrowie, Grajewie, Białymstoku, Wysokim Mazowieckim, Tomaszowie Mazowieckim, Sulejowie i Piotrkowie Trybunalskim. 

Spontaniczny Sztab Obywatelski powstał z inicjatywy Marcina Mycielskiego i Bartka Kramka (obaj z Fundacji Otwarty Dialog). Celem organizacji jest "odsunąć od władzy PiS, bo demolują Polskę, oraz ośmieszyć narodowców, gdy się proszą".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu