SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polymus Integrated Communication dla Rexona Men

Polymus Integrated Communication realizuje promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem "Zostań kierowcą F1".

Przygotowana promocja jest kontynuacją dotychczasowej, pomyślnej współpracy pomiędzy marką Rexona Men i Polymus.

Polymus odpowiedzialny był za opracowanie mechaniki loterii, kreację materiałów promocyjnych, kompleksowe przygotowanie strony internetowej oraz opracowanie i produkcję reklamy telewizyjnej. Ponadto w czasie trwania loterii odpowiada za kontakt ze zwycięzcami, logistykę wysyłki nagród oraz obsługę strony internetowej.

   

Promocja „Zostań kierowcą F1” trwa do końca sierpnia 2007 roku. Aby wziąć w niej udział należy kupić Rexona Men w opakowaniu oznaczonym promocyjną naklejką, a następnie wysłać SMS-em unikalny kod umieszczony pod zdrapką. Do wygrania 8 profesjonalnych kursów jazdy bolidem na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz 400 oryginalnych czapeczek teamu BMW Sauber F1 z autografem Roberta Kubicy.

Dołącz do dyskusji: Polymus Integrated Communication dla Rexona Men

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl