SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Plus reklamowane z linerem „Moc przebojów. Moc zabawy”

Radio Plus od poniedziałku 9 lutego br. zmieniło liner na „Moc przebojów. Moc zabawy” i pod takim właśnie hasłem rozpoczęło wizerunkową kampanię reklamową połączoną z konkursem dla słuchaczy.

Article

Dotąd liner stacji brzmiał  „Przeboje zawsze młode”. - Jego zmiana wiąże się z odświeżeniem wizerunku Radia Plus. Mamy również nowy głos lektorski w oprawie, zmieniliśmy komunikacje antenową - od teraz jesteśmy na „Ty” z naszymi słuchaczami - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Rzepka, dyrektor programowy sieci Radia Plus.

Konkurs pod hasłem „Moc Przebojów Radia Plus” ruszył 9 lutego br. Przez cztery kolejne tygodnie od poniedziałku do piątku słuchacze rozgłośni będą poszukiwać mocy prezentowanych przebojów. Autorzy najciekawszych i najbardziej kreatywnych odpowiedzi otrzymają nagrodą pieniężną. W sumie stacja rozda 100 tys. zł.

Na potrzeby kampanii promującej nowy liner powstał 15-sekundowy spot reklamowy. Emitowany jest on w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Info, kanałach tematycznych TVN i Polsatu oraz na antenach Fokus TV i Polo TV. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, zaś kreację przygotował dom produkcyjny Grupa 13.
 
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Plus w IV kwartale br. wyniósł 2,1 proc. (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Plus reklamowane z linerem „Moc przebojów. Moc zabawy”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchacz
Och jej! Jaka profesjonalna grafika! Robili ją w paincie?
17 9
odpowiedź
User
fm
Pan Rzepka trafił z nowym hasłem na okres Wielkiego Postu :) Moc zabawy. Świetnie. Ciekawe co na to hierarchowie i podobno istniejąca tam rada programowa? Aha zapomniałem - oni już nie mają nic do powiedzenia w tym "katolickim radiu".
21 10
odpowiedź
User
Rychu
MOC Przebojów, MOC Zabawy - co to ma być? radio eska dla słuchaczy 30+? To hasło dobre dla Voxa. Chyba wybierając nowy liner wzorowano się na slangu młodzieżowym i sformułowaniu "jest MOC", bo inne skojarzenie nie przychodzi mi do głowy. Lepiej zainwestujcie w "nowe" utwory w bazie, bo klepiecie to samo od 2 grudnia 2013. Tym przyciągniecie nowych słuchaczy. Nowy lektor? Ze słuchaczem na "Ty"? Z dnia na dzień od Pani/Pan do "Ty". Widać fachowość ZPR w odświeżaniu wizerunku. Eska, Vox, Wawa... a Plus jak kula u nogi.
Kiedyś był GOLD FM, dziś Radio Plus. Smutne...
14 10
odpowiedź
User
jacek
Moc zabawy w katolickim radiu w Wielkim Poście, dobre, dobre
17 9
odpowiedź
User
Taki
Panowie ultra-katolicy! Biskupi kasy nie dają, to trzeba zarabiać. Tylko czy Plus dobrze gra?
12 9
odpowiedź