Robert Feluś odchodzi z Wirtualnej Polski

Redaktorem naczelnym serwisu WP SportoweFakty (należącego do Wirtualna Polska Holding) oraz wicenaczelnym Wirtualnej Polski nie będzie już Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma rozwiązała z nim umowę, pozostanie jeszcze w WP przez okres wypowiedzenia.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Robert Feluś odchodzi z Wirtualnej Polski
Robert Feluś

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, 31 marca Wirtualna Polska rozwiązała z nim umowę. Pozostanie jednak w firmie do końca czerwca.

Decyzja ma mieć związek z oszczędnościami na które szykuje się spółka w związku z epidemią koronawirusa. Jak się dowiedzieliśmy, na razie nie ma jednak mowy o zwalnianiu dziennikarzy newsroomów.

Sam dziennikarz nie odpowiedział wczoraj na nasze pytanie w tej sprawie.

Poprzednio redakcją WP SportoweFakty przez 5,5 roku kierował Michał Kołodziejczyk. Na początku września 2019 r. ogłoszono, że wiosną przyszłego roku zostanie redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”, zastępując na tym stanowisku Przemysława Rudzkiego. Kołodziejczyk jednak jeszcze przed jej objęciem zrezygnował z tej funkcji.

Feluś przez wiele lat w „Fakcie”

Robert Feluś od 2003 roku do jesieni 2018 roku z krótką przerwą był związany z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska). Był tam m.in. szefem działów newsowych, organizatorem redakcji regionalnych, wicenaczelnym i szefem dodatku „Fakt Pieniądze”, a w połowie 2014 roku objął funkcję redaktora naczelnego.

Zrezygnował z niej we wrześniu 2018 roku po szeroko krytykowanym tekście na temat śmierci syna Leszka Millera (były premier w pozwie domaga się za tekst od RASP przeprosin na pierwszej stronie przez sześć dni i 1,5 mln zł zadośćuczynienia). Przeprosiny od Roberta Felusia w dniu publikacji artykułu ukazały się na Fakt.pl, a także w kolejnym numerze tabloidu.

Feluś przez ponad rok pracował też w innych redakcjach w RASP. W 2013 roku przez kilka miesięcy był redaktorem prowadzącym „Forbes Polska”, a od sierpnia 2013 do maja 2014 roku był menedżerem operacyjnym newsroomu sportowego (redagującego „Przegląd Sportowy”, Onet Sport i dział sportowy „Faktu”). Natomiast w latach 2017-2018 prowadził niektóre wydania programu „Onet Rano”. Przed pracą w RASP był związany m.in. z „Super Expressem”, „Dziennikiem Polskim” i „Echem Krakowa”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-machala-odwolany-prezes-wp-holding-zaplacil-bardzo-wysoka-cene,7170756308646017a ##

Wszystkie strony i aplikacje internetowe Wirtualna Polska Holding w lutym br. zanotowały 21,12 mln użytkowników, 2,86 mld odsłon oraz 34 minuty i 13 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego, a sam portal WP.pl - 16,68 mln użytkowników, 1,83 mld odsłon oraz 31 minut i 46 sekund średniego dobowego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirus-sparalizowal-wakacje-pl-szef-wp-kryzys-daje-okazje-do-przejec-w-rynkowych-cenach,7170735040439937a ##

W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 24,9 proc. do 708,7 mln zł oraz spadek zysku netto z 76 do 71,1 mln zł. W segmencie internetowym miała 688,38 mln zł przychodów i 223,28 mln zł skorygowanego zysku EBITDA według nowego standardu rachunkowego MSSF 16, a Telewizja WP zanotowała 20,32 mln wpływów i 4,34 mln zł skorygowanej straty EBITDA wg MSSF 16.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż