SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,31 mln widzów „Sanatorium miłości”, TVP1 znokautowała konkurencję

Drugi sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,31 mln widzów, o 10 tys. osób mniej niż pierwszy sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł.

„Sanatorium miłości 2” nadawane było na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 5 stycznia do 8 marca 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 3,31 mln widzów. Przełożyło się to na 22,09 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek nowej serii. Oglądało go 3,54 mln osób.

Względem pierwszego sezonu, emitowanego rok temu w tym samym paśmie, „Sanatorium miłości” straciło 190 tys. widzów, ale wzrósł udział programu w grupie 16-49. Wówczas produkcja gromadziła 3,50 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 22,54 proc., 13,10 proc. oraz 15,30 proc. udziału.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas gł. audycje kabaretowe i serial „W rytmie serca”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 9,92 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 6,35 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (pasmo filmowe; 3,91 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków cyklu wyniosły 8,64 mln zł. Dla porównania, pierwszy sezon zarobił 6,80 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Sanatorium miłości” to autorski projekt Telewizji Polskiej, w którym biorą udział osoby w wieku 60 i więcej lat. Formuła reality-show polega na tym, że uczestnicy przez okres kilku tygodni mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu (leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego), gdzie poznają się i przeżywają przygody związane ze sferą uczuć.

Publiczny nadawca podkreśla, że „Sanatorium miłości” przełamuje stereotyp myślenia o osobach na emeryturze. Program ma przybliżyć problem dyskryminowania osób starszych i pokazać jesień życia w barwny i ciepły sposób, bez względu na wiek.

TVP kontynuuje „Sanatorium miłości”. Ruszyły castingi do 3 sezonu

Telewizja Polska rozpoczęła casting do trzeciego sezonu „Sanatorium miłości”. Program ponownie poprowadzi Marta Manowska.

Aby wziąć udział w „Sanatorium miłości 3”, należy do 10 lipca br. wysłać zgłoszenie zawierające zdjęcia, kilka słów o sobie oraz dane kontaktowe na adres: sanatoriummilosci@tvp.pl. Poszukiwani są seniorzy, którzy pragną odmienić swoje życie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: 3,31 mln widzów „Sanatorium miłości”, TVP1 znokautowała konkurencję

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bis
Zauważyłem, że słowo "znokautowała" pojawia się tylko przy artykułach dotyczących programów TVP. To oczywiście dobrze, bo widać, że Polsat i TVN niczym nie potrafią znokautować konkurencji, a jedynie co najwyżej wygrać w paśmie.
odpowiedź
User
Mwq
Ostatni odcinek był bardzo wzruszający... Bardzo fajny program, sto razy lepszy niż te Hotele Paradajs czy inne gówna.
odpowiedź
User
lol
Zauważyłem, że słowo "znokautowała" pojawia się tylko przy artykułach dotyczących programów TVP. To oczywiście dobrze, bo widać, że Polsat i TVN niczym nie potrafią znokautować konkurencji, a jedynie co najwyżej wygrać w paśmie.
Znokautować komercyjnym programem to żadna sztuka, podczas gdy TVP ma spełniać misję ;)
odpowiedź