SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry

Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w styczniu br. został magazyn “Show”, który wyprzedził “Party”, tracące jako jedyne w zestawieniu. ”Viva!” niemal podwoiła sprzedaż, a “Flesz” zanotował najniższy wynik od czasu ukazania się.

“Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry

Średnia sprzedaż ogółem magazynu “Show” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 438 281 egz. i była wyższa o 13,3 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten cały czas ma promocyjną cenę 1,50 zł, podczas gdy rok wcześniej kosztował 1,99 zł.

Z pozycji pierwszej na drugą spadł konkurencyjny magazyn “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Jego sprzedaż zmalała o 7,4 proc. (to jedyny spadek w rankingu) i wyniosła 433 124 egz. Pierwszy styczniowy numer “Party” kosztował jeszcze 2,20 zł, drugi już - 1,50 zł. Rok wcześniej cena pisma wynosiła 1,99 zł.
 
Na podium znalazł się też drugi tytuł Edipresse - wprowadzony na rynek w październiku ub.r. - “Flesz. Gwiazdy & Styl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 332 708 egz. Magazyn ten w styczniu miał dwa wydania w cenie 1,50 zł i jedno w cenie 1,99 zł.

Na czwartym miejscu uplasowała się ”Viva!” (także Edipresse Polska), która w pierwszym miesiącu br. sprzedała się w liczbie 317 304 egz., czyli aż o 91 proc. wyższej niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu. Magazyn ten miał w styczniu br. jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł (normalna cena to 5,99 zł), a rok wcześniej żadnego.

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Show438 281386 907
Party Życie Gwiazd433 124467 534
Flesz Gwiazdy & Styl332 708-
Viva317 304166 171
Gala81 27569 469


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała “Viva!”.
Tytuł ten zyskał aż 36 proc., chociaż w grudniu też miał jedno wydanie za 0,99 zł. Natomiast najwięcej straciła “Gala” (G+J Polska) - jej sprzedaż spadła o 14 proc.

Styczniowy wynik “Flesza” był o 1,1 proc. niższy od grudniowego i najniższy od października ub.r., gdy tytuł trafił na rynek.

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPstyczeńgrudzień
TytułSprzedaż ogółem
Show438 281424 020
Party Życie Gwiazd433 124386 003
Flesz Gwiazdy & Styl332 708336 398
Viva317 304233 376
Gala (dwutygodnik)81 27594 509
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek Jurek
Makieta jak spod reki pijanego zajaca, teksty na poziomie gimnazjalnej gazetki szkolnej a mimo tego SHOW wiedzie prym w tym segmencie... Jednak cena czyni cuda...
odpowiedź
User
analityk
Wygląda na to ze Flesz rzeczywiscie zostanie zamkniety. Przypomina trochę pismo Wprost Light, a więc magazyn który trochę coś chce, a nie może, bo nie wiadomo za bardzo do kogo jest adresowany. Ma zadęcie na czytelniczkę z segmentu pism luksusowych, lecz przez niski poziom edytorski i nasycenie sensacyjnymi tytułami, skutecznie je zniechęca. Czytelniczki pism people za to, nie są zainteresowane magazynem, który ma tak słabe newsy. Podrkęcone zwinnie tytuliki im nie wystarczą, chcą informacji, a tych we Fleszu brak. To jest Flesz czy Flash w ogól, bo w gazecie bywa różnie zaznaczone?
odpowiedź
User
Analityk
"analityk" napisał(a): Wygląda na to ze Flesz rzeczywiscie zostanie zamkniety. Przypomina trochę pismo Wprost Light, a więc magazyn który trochę coś chce, a nie może, bo nie wiadomo za bardzo do kogo jest adresowany. Ma zadęcie na czytelniczkę z segmentu pism luksusowych, lecz przez niski poziom edytorski i nasycenie sensacyjnymi tytułami, skutecznie je zniechęca. Czytelniczki pism people za to, nie są zainteresowane magazynem, który ma tak słabe newsy. Podrkęcone zwinnie tytuliki im nie wystarczą, chcą informacji, a tych we Fleszu brak. To jest Flesz czy Flash w ogól, bo w gazecie bywa różnie zaznaczone?


Taki z Ciebie analityk Janeczka jak z koziej dupy traba:)
odpowiedź
User
insider
Brawo VIVA! Czapki z głów. Katarzyna Przybyszewska po raz kolejny udowadnia, że jest największą wartościę Edi. 90% do góry. ;-))
odpowiedź
User
miasto marki
witam! chcielibyśmy zamuwić prenumerate gazety Party. gdzie morzemy się zgłosić? klientki na naszym zakładzie bardzo sobie cenią ten światowy tytół. pozdrawiam, Wiesława, Studio Fryzjerskie Artdrama
odpowiedź