SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Lip Sync Battle Ustawka” z pół milionem wyświetleń

Program rozrywkowy „Lip Sync Battle Ustawka” po tygodniu obecności w serwisie wideo na żądanie Player.pl zanotował ponad 500 tys. odtworzeń - wynika z danych własnych TVN Online.

Article

„Lip Sync Battle Ustawka” zadebiutował w Player.pl 27 stycznia br. Wtedy za darmo udostępniony został pierwszy odcinek show, zaś użytkownicy płatnej wersji zyskali dostęp do wszystkich 12 odcinków formatu. W ciągu tygodnia zostały one wyświetlone ponad 500 tys. razy.

- Ogromne zainteresowanie serialem „Web Therapy” , a teraz polską wersją hitu „Lip Sync Battle Ustawka”, utwierdza nas w przekonaniu, że widzowie Playera oczekują programów tworzonych specjalnie dla tej platformy - mówi Christian Anting, członek zarządu ds. digital & e-commerce.

Serial komediowy „Web Therapy” z Agatą Kuleszą w roli głównej po tygodniu wyświetlania w takim samym modelu jak „Lip Sync Battle Ustawka” miał ponad 300 tys. odsłon, a po trzech miesiącach od debiutu w serwisie zanotował ich ponad milion.

W show „Lip Sync Battle Ustawka” gwiazdy (m.in. Ewa Farna, Patricia Kazadi, Julia Kuczyńska /Maffashion, Barbara Kurdej-Szatan, Edyta Herbuś, Marta Wierzbicka, Krystian Wieczorek, Sylwester Wardęga) rywalizują ze sobą poruszając ustami do odtwarzanej z playbacku piosenki.

Gospodarzami „Lip Sync Battle Ustawka” są Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski, towarzyszą im youtuberzy z AbstrachujeTV, którzy wprowadzają widzów za kulisy. Producentem wykonawczym formatu jest Golden Media Polska.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. serwis Player.pl miał 1,88 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 38,4 mln odsłon (zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Show „Lip Sync Battle Ustawka” z pół milionem wyświetleń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl