Silny duet - EL2 i OS3

Agencja marketingu mobilnego EL2 oraz agencja interaktywna OS3 rozpoczęły współpracę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotyczy ona kompleksowej obsługi klientów w zakresie marketingu mobilnego i Internetu.

Firmy poszukują rozwiązań, które zespolą różnorodne działania w jedną całość. Propozycje  obu firm są komplementarne i pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów w dziedzinie marketingu. Połączenie sił sprawi, że wspólni klienci będą mięli możliwość kreatywnego przedstawienia swoich komunikatów w Internecie oraz stworzenia dla nich unikalnych programów poprzez telefonię komórkową. Klienci będą mogli uzyskać pełną wiedzę               i doradztwo z zakresu dwóch zazębiających się dziedzin nowoczesnego marketingu.

Podstawowym zadaniem obydwu agencji będzie kompleksowa opieka nad wizerunkiem klientów. OS3 będzie wspierać wizerunek on line, poprzez budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. EL2 zajmie się kreowaniem wizerunku firm poprzez kompleksowe działania z zakresu mobilnych technologii. Począwszy od projektowania, a skończywszy na wdrażaniu    i bieżącej obsłudze programów."Wierzymy, że wraz z EL2 stworzymy silny duet. EL2 to partner, z którym dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo sprawnie, z korzyścią dla obydwu stron. Dlatego też, postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne działania. Teraz jako pełnoprawni partnerzy będziemy pracować na dwóch zazębiających się polach aktywności" - mówi Marcin Maj, Client Service Director w OS3.

"Podpisanie umowy i rozpoczęcie działań z OS3 było dla nas czystą formalnością.              Już wcześniej współpracowaliśmy przy różnych projektach. Cieszymy się, że teraz możemy zaoferować klientom pełniejszą obsługę" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.  "Firmy powierzając nam różnorodne działania w pełni ufają specjalistom od Internetu           i fachowcóm od m-biznesu. Dlatego, połączenie sił dwóch zgranych i solidnych zespołów, przyczyni się do wzrostu efektywności prac i do kompleksowej (w pełni tego słowa znaczeniu) obsługi klientów" - uzasadnia Ziemiński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło