SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 55 849 egz. i względem października 2012 roku była niższa o 6,38 proc. Jednocześnie był to najmniejszy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 20,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 43 501 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała o 7,92 proc. do 37 716 egz. W październiku 2012 roku tytuł ten był czwarty.

Natomiast z trzeciego na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,32 proc. do 34 593 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w październiku 2013 roku wyniosła 24 835 egz., po spadku o 7,82 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 231,27 proc. do poziomu 20 920 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

55 849

59 655

Playboy

43 501

54 891

Logo

37 716

40 959

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

34 593

44 534

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

24 835

26 942

Sukces

20 920

6 315


W porównaniu do września 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 30,73 proc.) pochwalić się mogło „Logo”. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Men’s Health” - było to 16,11 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

55 849

66 576

Playboy

43 501

43 774

Logo

37 716

28 851

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

34 593

38 231

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

24 835

27 514

Sukces

20 920

22 296

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
infantylne świerszczyki dla półmózgów
odpowiedź
User
janek
"olo" napisał(a): infantylne świerszczyki dla półmózgów


ty masz za to złamasie całą kolekcje 'Świerszczyka' bezmózgu.
odpowiedź
User
Robert
a ja czytam tylko dwa magazyny dla mężczyzn - papierowy Malemen i tabletowy Mannish - ten drugi bezpłatny. Malemen lepszy od Mannisha ale Mannish bardzo multimedialny i interaktywny. Polecam obydwa.
odpowiedź
User
Zdzisław
"Spadła sprzedaż pism męskich. "
Prawdopodobnie proporcjonalnie do spadku liczby mężczyzn.
odpowiedź
User
piotr
to nie są pisma "męskie". Tylko u dwóch znajomych je widuję i są to zakompleksione osoby....
odpowiedź