SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym półroczu 2019 roku wyniosła 107 014 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2018 roku była ona niższa o 17,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,53 proc. do 76 541 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 19,89 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 62 823 egz.

Przedostatnia była „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 44 385 egz., po spadku o 26,33 proc. - jedynym w zestawieniu.

W czerwcu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 108 155 egz., po spadku o 13,66 proc. Z czwartej na drugą lokatę awansowała „Viva!” (74 190 egz., spadek o 1,52 proc.). Oczko niżej znalazło się „Show” (69 503 egz., spadek o 19,51 proc.).

Również i tutaj najwięcej straciła „Gala” - było to 46,26 proc. do 59 569 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Kto te pismaki jeszcze kupuje? Wszystko jest już dawno w necie. Nawet Viva stracila mocno swoją moc, w dodatku ma coraz bardziej słabe sesje przypominające zdjęcia w Claudii.
odpowiedź
User
Ania
Kto te pismaki jeszcze kupuje? Wszystko jest już dawno w necie. Nawet Viva stracila mocno swoją moc, w dodatku ma coraz bardziej słabe sesje przypominające zdjęcia w Claudii.
odpowiedź