SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Środowy mecz Polska-Argentyna ściął widownię Netfliksa o połowę

Środowy mecz Polska-Argentyna, po którym nasza drużyna awansowała do kolejnej fazy mundialu, był najpopularniejszym spotkaniem podczas tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze. Podczas spotkania transmitowanego w TVP1, TVP 4K i na platformach internetowych TVP Sport, znaczenie mniejszą popularnością cieszyły się nie tylko inne stacje, ale też niektóre serwisy streamingowe jak np. Netflix.

 

Wojciech Szczęsny podczas meczu z Argentyną, fot. screen z TVPArticle

Mecz, który przegraliśmy 0:2, przyciągnął do TVP1, TVP Sport i TVP 4K średnio 10,57 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Stacje transmitujące spotkanie miały w tym czasie 65,96 proc. udziału w rynku. Telewizja Polska podała, że w aplikacji TVP Sport mecz śledziło 1,9 mln osób.

Hitowe spotkanie wpłynęło też na widownię serwisów streamingowych. - Średni AMR Netflixa na wszystkich urządzeniach w godzinach wspomnianego meczu był średnio niższy o 52 proc. w porównaniu ze średnią oglądalnością tej platformy we wcześniejszych listopadowych środach - napisał na Linkedin Michał Buszko z Nielsena.

Zamiast średnio ok. 250 tys. widzów w minucie jak bywało w poprzednie środy wieczorem, w ostatnią środę w najgorszym momencie między 20.00 a 22.00 Netfliksa oglądało ok. 125 tys. osób.

W czasie meczu wzrosła też oglądalność platform CDA, WP Pilot i Canal+ Online. Wszystkie mają one w ofercie kanał TVP1, który transmitował spotkanie. Była to alternatywa wobec korzystania z aplikacji TVP Sport dla widzów nieposiadających tradycyjnej telewizji.

Mecz Polska - Francja w niedziele o godz. 16.00

Piłkarska reprezentacja Polski w 1/8 finału mistrzostw świata zagra z Francją. Mecz odbędzie się w niedzielę o godz. 16.00. Transmisja w TVP1, TVP Sport, TVP 4K i platformach internetowych TVP Sport.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.
 

Dołącz do dyskusji: Środowy mecz Polska-Argentyna ściął widownię Netfliksa o połowę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podatnik
Może niech Netflix zrobi serial o polskiej drużynie piłkarskiej, która wygrała z nietolerancją i sięgnęła szczytów ;)
odpowiedź
User
Hmm
A jaką oglądalność miało wtedy TVN 🤔
odpowiedź
User
10/10
Mowa o środzie i okładka serialu "Wednesday"! Takie dziennikarstwo to jest perełka!
odpowiedź