Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych utrzymał się „National Geographic”, który zanotował jednak największy spadek. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Podróże”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 44 062 egz. i była o 23,28 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 21,34 proc. i uplasował się na poziomie 25 963 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 629 egz., po spadku 4,24 proc.

Z kolei jedyny wzrost zanotował plasujący się na czwartej pozycji magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 2,65 proc. i wyniosła 10 083 egz.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,10 proc.) pochwalić się mogły „Podróże”. Z kolei również i w tym ujęciu najwięcej stracił „National Geographic Polska” - było to 14,75 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"