SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych utrzymał się „National Geographic”, który zanotował jednak największy spadek. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Podróże”.

Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 44 062 egz. i była o 23,28 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 21,34 proc. i uplasował się na poziomie 25 963 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 629 egz., po spadku 4,24 proc.

Z kolei jedyny wzrost zanotował plasujący się na czwartej pozycji magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 2,65 proc. i wyniosła 10 083 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

44 062

57 432

NG Traveler

25 963

33 005

Voyage - Magazyn o Podróżach

11 629

12 144

Podróże

10 083

9 823


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,10 proc.) pochwalić się mogły „Podróże”. Z kolei również i w tym ujęciu najwięcej stracił „National Geographic Polska” - było to 14,75 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

44 062

51 684

 NG Traveler

25 963

28 674

Voyage - Magazyn o Podróżach

11 629

11 286

Podróże

10 083

7 996

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Wojciechowska gwiazdorzy w reklamach, a poziom NG leci łeb na szyję. Ten miesięcznik staje się powoli gazetką dla uczniów podstawówki biorąc pod uwagę poziom artykułów rodzimych autorów np. "Wielkie cywilizacje" (kwiecień) albo "Zwierzęta ekstremalne" (lipiec). Artykuły płytkie, nic nowego nie wnoszące a tematy oklepane. Co więcej, artykuły pochodzące z edycji amerykańskiej są reglamentowane niczym mięso w PRL-u. Niektóre ukazują się kilku miesięcznym opóźnieniem. Spadek sprzedaży nie powinien dziwić.
odpowiedź