SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wygrywaj egzotyczne wycieczki” - Sphinx promuje się z Pepsi

W sieci restauracji Sphinx rusza konkurs „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany wspólnie z Pepsi. Wspierają go działania reklamowe przygotowane i prowadzone przez firmy Masteam i Practum Consulting.

„Wygrywaj egzotyczne wycieczki” - Sphinx promuje się z Pepsi

W konkursie „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” może wziąć każdy klient Sphinxa, który którzy do wybranego dania kupi dowolny napój z oferty Pepsi. Następnie należy na stronie sphinx.pl stworzyć najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx. Autorzy najciekawszych sloganów otrzymają vouchery dla dwóch osób na egzotyczną wycieczkę, a także iPody nano i 50-złotowe bony do wykorzystania w restauracjach Sphinx.


Konkurs – zaplanowany do 26 czerwca – wspierają działania reklamowe w samych restauracjach Sphinx (ulotki, plakaty i bannery) oraz internecie (mailing, fanpage Sphinksa i Pepsi na Facebooku). Za działania BTL odpowiada agencja Masteam, a komunikację PR poprowadzi agencja Practum Consulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” - Sphinx promuje się z Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl