YouTube monitorowany przez Nielsen Audience Measurement i Pentagon Research

Nielsen Audience Measurement i Pentagon Research z początkiem sierpnia br. wprowadziły na rynek monitoring reklam wideo emitowanych w portalu YouTube.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
YouTube monitorowany przez Nielsen Audience Measurement i Pentagon Research

- Rynek reklamy wideo rośnie dwucyfrowo rok do roku i wciąż ma duży potencjał wzrostowy. Rozpoczęliśmy monitoring reklamy wideo od YouTube, gdyż to najmniej zbadany fragment tego rynku. Nasze plany zakładają poszerzenie oferty wideo do końca roku - mówi Adam Rybarczyk z firmy Nielsen Audience Measurement.

Monitoring obejmuje pre-rolle pomijalne i niepomijalne oraz reklamy in-video. Klienci korzystający z oferty oprócz danych o liczbie emisji reklam oraz ich wycenie, mogą zobaczyć kreacje spotów - w postaci klatek filmowych oraz obejrzeć materiał filmowy, związany z występującą reklamą.

Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research współpracują ze sobą od końca 2013 roku i oferują monitoring reklamy internetowej display. Korzystają z niego czołowi wydawcy jak m.in Agora, Grupa Wirtualna Polska czy Bonnier Business Polska. Dane są dostarczane codziennie i pozwalają na analizowanie aktywności reklamowej na ponad 300 portalach i witrynach (180 tys. stron i podstron internetowych, więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"