PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'
Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
Do 2050 roku mniej niż 10 proc. lądu pozostanie wolne od śladów ingerencji człowieka
Do 2050 roku mniej niż 10 proc. lądu pozostanie wolne od śladów ingerencji człowieka
Pokolenie Z masowo kupuje w internecie, co trzeci raz w tygodniu
Pokolenie Z masowo kupuje w internecie, co trzeci raz w tygodniu
E-sport w Polsce: „FIFA” i „Wiedźmin” najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami
E-sport w Polsce: „FIFA” i „Wiedźmin” najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami
Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej
Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej
GfK Polonia ze 100,9 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. 30 proc. sprzedaży w ramach grupy kapitałowej
GfK Polonia ze 100,9 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. 30 proc. sprzedaży w ramach grupy kapitałowej
Nielsen może zostać sprzedany za 17 mld dolarów
Nielsen może zostać sprzedany za 17 mld dolarów
Producenci po teście UOKiK-u: stosujemy w Polsce i Niemczech te same standardy, różnice wynikają z preferencji konsumentów
Producenci po teście UOKiK-u: stosujemy w Polsce i Niemczech te same standardy, różnice wynikają z preferencji konsumentów
UOKiK porównał żywność w sklepach w Polsce i Niemczech: różnice w jakości chipsów, serków i napojów
UOKiK porównał żywność w sklepach w Polsce i Niemczech: różnice w jakości chipsów, serków i napojów
Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy
Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy
TVP w „Wiadomościach” zarzuca Nielsenowi utrudnianie audytu telemetrii. Nielsen: audytor nie zaakceptował zasad
TVP w „Wiadomościach” zarzuca Nielsenowi utrudnianie audytu telemetrii. Nielsen: audytor nie zaakceptował zasad
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”
Żabka zapowiada „sklepy jutra” z inteligentnymi półkami i kasami rozpoznającymi produkty
Żabka zapowiada „sklepy jutra” z inteligentnymi półkami i kasami rozpoznającymi produkty
Polscy operatorzy szykują wprowadzenie standardu eSIM. „To przykład powrotu do przyszłości”
Polscy operatorzy szykują wprowadzenie standardu eSIM. „To przykład powrotu do przyszłości”
Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku
Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku
Co czwarty Polak chciałby oddać w wyborach parlamentarnych nieważny głos
Co czwarty Polak chciałby oddać w wyborach parlamentarnych nieważny głos
KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę
KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny
TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny
TVP wybrała audytora do kontroli telemetrii Nielsena. Odpowiada za to Sadren
TVP wybrała audytora do kontroli telemetrii Nielsena. Odpowiada za to Sadren
CBOS z 4,3 mln zł wpływów statutowych i 2,4 mln zł ze sprzedaży. Strata zmalała do 42,5 tys. zł
CBOS z 4,3 mln zł wpływów statutowych i 2,4 mln zł ze sprzedaży. Strata zmalała do 42,5 tys. zł
Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+.  Już nie tylko jako babcia i dziadek
Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+. Już nie tylko jako babcia i dziadek
W Polsce rośnie liczba dyskontów
W Polsce rośnie liczba dyskontów
Uber najpopularniejszą aplikacją komunikacyjną w Polsce
Uber najpopularniejszą aplikacją komunikacyjną w Polsce
Rośnie konsumpcja dań gotowych, na stacjach hot-dogi popularniejsze niż zapiekanki i kanapki
Rośnie konsumpcja dań gotowych, na stacjach hot-dogi popularniejsze niż zapiekanki i kanapki
Wzrosły wpływy i zysk Ipsosu. Ponad 40 proc. przychodów z zagranicy
Wzrosły wpływy i zysk Ipsosu. Ponad 40 proc. przychodów z zagranicy
GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie
GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie