PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday
2/3 Polaków nie wie co to Black Friday
Pensje w branży PR -  22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
Liechtenstein z największą siłą nabywczą w Europie, Polska na 29. miejscu
Liechtenstein z największą siłą nabywczą w Europie, Polska na 29. miejscu
Marek Żołędziowski: Dla millenialsów influencerzy są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki
Marek Żołędziowski: Dla millenialsów influencerzy są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki
Dorośli zajmują się głównie obowiązkami, ponad połowa nie może żyć bez internetu (infografika)
Dorośli zajmują się głównie obowiązkami, ponad połowa nie może żyć bez internetu (infografika)
Co dziesiąty Polak korzystał z porad dietetyka
Co dziesiąty Polak korzystał z porad dietetyka
Miłość, złość i rekordowa liczba komentarzy - jak internauci odebrali „Stranger Things 2”?
Miłość, złość i rekordowa liczba komentarzy - jak internauci odebrali „Stranger Things 2”?
Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie
Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie
Badania opinii są dla Polaków wiarygodniejsze niż media
Badania opinii są dla Polaków wiarygodniejsze niż media
W I półroczu 2017 roku ludność Polski zmalała o ok. 11 tys. osób
W I półroczu 2017 roku ludność Polski zmalała o ok. 11 tys. osób
Średnia wieku fanów esportu to 26 lat, równocześnie interesują się sportem tradycyjnym
Średnia wieku fanów esportu to 26 lat, równocześnie interesują się sportem tradycyjnym
Optymizm konsumencki Polaków wciąż rekordowo wysoki
Optymizm konsumencki Polaków wciąż rekordowo wysoki
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Effie 2017: triumf Saatchi & Saatchi IS i MediaComu, bez Grand Prix
Effie 2017: triumf Saatchi & Saatchi IS i MediaComu, bez Grand Prix
GSK otwiera w Europie laboratorium badające preferencje sensoryczne konsumentów
GSK otwiera w Europie laboratorium badające preferencje sensoryczne konsumentów
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Marlena Huszczak COO w Kantar Insights Polska
Marlena Huszczak COO w Kantar Insights Polska
Artur Czajka i Rafał Brudziński w IQS
Artur Czajka i Rafał Brudziński w IQS
Co trzeci konsument zwraca uwagę na zawartość glutenu, a co czwarty laktozy w żywności
Co trzeci konsument zwraca uwagę na zawartość glutenu, a co czwarty laktozy w żywności
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Michał Prządka: z El Passion do Kantar Insights
Michał Prządka: z El Passion do Kantar Insights
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
Zygmunt Solorz: rząd powinien wspierać polski kapitał
Zygmunt Solorz: rząd powinien wspierać polski kapitał
USA, Chiny i Niemcy najbardziej wartościowymi krajowymi markami na świecie, Polska na 23. miejscu
USA, Chiny i Niemcy najbardziej wartościowymi krajowymi markami na świecie, Polska na 23. miejscu
Polacy przy zakupie mieszkania kierują się lokalizacją i ceną
Polacy przy zakupie mieszkania kierują się lokalizacją i ceną
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
Kebab najchętniej wybieranym przez Polaków posiłkiem na mieście
Kebab najchętniej wybieranym przez Polaków posiłkiem na mieście
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)
Michał Lutostański z zespołem wracają do Kantar Millward Brown
Michał Lutostański z zespołem wracają do Kantar Millward Brown
TVP zarobiła z reklam mniej o 50 mln zł. Jacek Kurski: zorganizowany system grabieży
TVP zarobiła z reklam mniej o 50 mln zł. Jacek Kurski: zorganizowany system grabieży