PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Łatwiejsze rozwiązywanie sporów z e-sklepami w UE
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. „Nierealny i szkodliwy projekt”
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. „Nierealny i szkodliwy projekt”
2016 rok w e-commerce to ofensywa omnichannel, mobile’u i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym
Polski rynek e-handlu jest wart 30 mld zł. Młode pokolenie będzie napędzać zakupy online
Polski rynek e-handlu jest wart 30 mld zł. Młode pokolenie będzie napędzać zakupy online
Szef Answear: po opodatkowaniu e-sklepów minister finansów może zostać „grabarzem” polskiego handlu internetowego
Szef Answear: po opodatkowaniu e-sklepów minister finansów może zostać „grabarzem” polskiego handlu internetowego
Rząd planuje podatek obrotowy dla sklepów internetowych. „Zdecydowanie zły pomysł”
Podsumowanie 2015 roku w branży e-commerce - prognozy na 2016 rok
Podsumowanie 2015 roku w branży e-commerce - prognozy na 2016 rok
Od kodów rabatowych do content marketingu - jak wspierać sprzedaż wielokanałową w internecie
Ofensywa Groupona w Polsce, zatrudni dodatkowych 300 pracowników
Ofensywa Groupona w Polsce, zatrudni dodatkowych 300 pracowników
Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?
Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?
Handel internetowy napędza rynek powierzchni magazynowej
Alibaba wchodzi do Europy - otwiera odziały we Włoszech, Francji i Niemczech
Alibaba wchodzi do Europy - otwiera odziały we Włoszech, Francji i Niemczech
Anna Lasmanowicz: jak polscy sprzedawcy mogą przygotować się na wejście Amazona
Anna Lasmanowicz: jak polscy sprzedawcy mogą przygotować się na wejście Amazona
Telepizza umożliwia zamawianie pizzy na Twitterze
Telepizza umożliwia zamawianie pizzy na Twitterze
Divante z działem badań i rozwoju, na czele Joanna Sieniawska
Divante z działem badań i rozwoju, na czele Joanna Sieniawska
Polski rynek e-commerce rozwija się stabilnie, ponad 30 mld zł w 2015 r.
Polski rynek e-commerce rozwija się stabilnie, ponad 30 mld zł w 2015 r.