PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska
Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska
IAA Polska, SAR i ZFPR apelują do Prezydenta o zawetowanie ustawy "lex TVN"
Agnieszka Sora: o wliczaniu widowni OOH do oglądalności powinien zdecydować audyt
Agnieszka Sora: o wliczaniu widowni OOH do oglądalności powinien zdecydować audyt
Agnieszka Sora na czele IAA Polska
Agnieszka Sora na czele IAA Polska
TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska
TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska
Jacek Olechowski nie będzie już prezesem IAA Polska. Kandydatami Agnieszka Sora i Jovan Protić
Jacek Olechowski nie będzie już prezesem IAA Polska. Kandydatami Agnieszka Sora i Jovan Protić
Organizacje marketingowe wzywają rząd do zaniechania prac nad podatkiem reklamowym
Google deklaruje, że przekaże część swoich danych do jednoźródłowego badania mediów
Google deklaruje, że przekaże część swoich danych do jednoźródłowego badania mediów
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"
Eliza Hetkowska odpowiada za PR w IAA Polska
Katarzyna Małek: z IAA Polska do Centrum Edukacji Obywatelskiej
Katarzyna Małek: z IAA Polska do Centrum Edukacji Obywatelskiej
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem"
Jacek Olechowski ponownie prezesem IAA Polska, a Jakub Potrzebowski na czele rady nadzorczej (wywiad)
Jacek Olechowski ponownie prezesem IAA Polska, a Jakub Potrzebowski na czele rady nadzorczej (wywiad)
Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)
Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie ma nowe władze
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie ma nowe władze
Marketerzy powołali koalicję, aby mieć wpływ na nowe badanie mediów
Marketerzy powołali koalicję, aby mieć wpływ na nowe badanie mediów
KRRiT zaprezentuje założenia do alternatywnego badania mediów. Prezentacja 25 maja
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox  dołączają do IAA Polska
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
Rozpoczyna działalność kuria marketerów, chce zmiany badań mediowych. Za projekt odpowiada Tadeusz Żórawski
Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska
Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska
IAA Polska: Jacek Olechowski ponownie prezesem, Jakub Potrzebowski znów na czele rady nadzorczej
IAA Polska: Jacek Olechowski ponownie prezesem, Jakub Potrzebowski znów na czele rady nadzorczej
IAA przedstawiło rekomendacje dla polskiej reklamy na lata 2017-2020
IAA przedstawiło rekomendacje dla polskiej reklamy na lata 2017-2020
Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks dołączyły do IAA Polska
Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks dołączyły do IAA Polska
Discovery Polska i ZPR Media w IAA Polska. Powstanie raport o cenach reklam w telewizji
Jerzy Minorczyk dyrektorem generalnym IAA Polska
Jerzy Minorczyk dyrektorem generalnym IAA Polska
Jacek Olechowski: Standardy przy przetargach nieco się poprawiły, ale i tak pozostaje wiele do zrobienia
IAA Polska z nowym zarządem i radą nadzorczą. Prezesem Jacek Olechowski
IAA Polska apeluje: ostrożniej z „zielonymi etykietami”
Marcin Misztal członkiem IAA Polska
IAA Polska pracuje nad Kodeksem Etyki Marketingu Szeptanego
Tetra Pak członkiem IAA Polska
Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska