Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za tworzenie zintegrowanych rozwiązań, a także budowę standardów pomiaru, raportowania i optymalizacji kampanii.
Zarząd MyShopTV oczekuje od niego, że sprawnie doprecyzuje ofertę Integrated Media & Data dla sieci handlowych, domów mediowych i reklamodawców. Ruczyński zamierza poszerzyć ją m.in. o rozwiązania łączące kanały in-store, online oraz dane transakcyjne w jeden spójny ekosystem retail media. Ma też zbudować silny, ekspercki zespół i wnieść do firmy najlepsze praktyki z rynku.
Ruczyński będzie blisko współpracował z zespołami sprzedaży, produktu i technologii, aby zapewnić spójność całej oferty MyShopTV z potrzebami reklamodawców, domów mediowych i sieci handlowych.
– Zależało nam na osobie, która rozumie biznes jednocześnie z perspektywy marketingu, sprzedaży, danych oraz technologii. Igor ma wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju usług opartych na danych i technologii, zdobywane zarówno po stronie dużych organizacji, jak i firm technologicznych oraz konsultingowych. To połączenie doświadczenia strategicznego i operacyjnego, znajomości zaawansowanych platform adtech oraz praktyki we wdrażaniu rozwiązań data-driven w złożonych strukturach jest dokładnie tym, czego dziś potrzebujemy – mówi Maciej Tygielski, CEO MyShopTV.

Wieloletnie doświadczenie
Igor Ruczyński ma wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju działalności biznesowej, opartej na wykorzystaniu technologii na styku sprzedaży, marketingu i danych.
Pracował w takich firmach jak Deutsche Telekom, Adform, Deloitte oraz CCC. Ostatnio, jako integrated media & data director w Dentsu Polska, kierował projektami transformacji customer journey oraz rozwoju oferty retail media. Jest znany z umiejętności wprowadzania na rynek nowych usług i rozwiązań technologicznych, które generują wzrost biznesu i poprawę efektywności mediów.
– Decyzja o dołączeniu do MyShopTV wynika z kilku powodów. Mamy bardzo konkretną, szybko rosnącą kategorię retail media, w której sieci handlowe, dane o zachowaniach klientów oraz infrastruktura mediowa mogą zostać połączone w realne, mierzalne rozwiązania dla biznesu – komentuje Igor Ruczyński.











