Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński, znany z wprowadzania na rynek nowych usług i rozwiązań technologicznych, dołączył do MyShopTV jako integrated media & data director. Zajmie się retail mediami.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV
Igor Ruczyński

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za tworzenie zintegrowanych rozwiązań, a także budowę standardów pomiaru, raportowania i optymalizacji kampanii.

Zarząd MyShopTV oczekuje od niego, że sprawnie doprecyzuje ofertę Integrated Media & Data dla sieci handlowych, domów mediowych i reklamodawców. Ruczyński zamierza poszerzyć ją m.in. o rozwiązania łączące kanały in-store, online oraz dane transakcyjne w jeden spójny ekosystem retail media. Ma też zbudować silny, ekspercki zespół i wnieść do firmy najlepsze praktyki z rynku.

Ruczyński będzie blisko współpracował z zespołami sprzedaży, produktu i technologii, aby zapewnić spójność całej oferty MyShopTV z potrzebami reklamodawców, domów mediowych i sieci handlowych.

– Zależało nam na osobie, która rozumie biznes jednocześnie z perspektywy marketingu, sprzedaży, danych oraz technologii. Igor ma wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju usług opartych na danych i technologii, zdobywane zarówno po stronie dużych organizacji, jak i firm technologicznych oraz konsultingowych. To połączenie doświadczenia strategicznego i operacyjnego, znajomości zaawansowanych platform adtech oraz praktyki we wdrażaniu rozwiązań data-driven w złożonych strukturach jest dokładnie tym, czego dziś potrzebujemy – mówi Maciej Tygielski, CEO MyShopTV.

Wieloletnie doświadczenie

Igor Ruczyński ma wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju działalności biznesowej, opartej na wykorzystaniu technologii na styku sprzedaży, marketingu i danych.

Pracował w takich firmach jak Deutsche Telekom, Adform, Deloitte oraz CCC. Ostatnio, jako integrated media & data director w Dentsu Polska, kierował projektami transformacji customer journey oraz rozwoju oferty retail media. Jest znany z umiejętności wprowadzania na rynek nowych usług i rozwiązań technologicznych, które generują wzrost biznesu i poprawę efektywności mediów.

– Decyzja o dołączeniu do MyShopTV wynika z kilku powodów. Mamy bardzo konkretną, szybko rosnącą kategorię retail media, w której sieci handlowe, dane o zachowaniach klientów oraz infrastruktura mediowa mogą zostać połączone w realne, mierzalne rozwiązania dla biznesu – komentuje Igor Ruczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci

Startuje cyber.gov.pl do ochrony przed zagrożeniami w sieci