PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
NBC wyemituje 85 godzin relacji z igrzysk olimpijskich w technologii VR
Orlen w reklamach na Euro 2016 i igrzyska jest „najbliżej Biało-Czerwonych” (wideo)
Orlen w reklamach na Euro 2016 i igrzyska jest „najbliżej Biało-Czerwonych” (wideo)
Polsat Sport News pokaże mecze polskich siatkarzy w kwalifikacjach do igrzysk
Tomasz Zimoch odsunięty przez Polskie Radio od komentowania Euro 2016 i igrzysk olimpijskich
Po skandalu dopingowym Burson-Marsteller wspiera komunikacyjnie udział Rosji w igrzyskach w Rio de Janeiro
Discovery podzieliło się prawami do igrzysk olimpijskich z Czeską Telewizją
Snapchat pokaże letnie igrzyska olimpijskie
„Bądź całym sercem w Rio 2016!” - Visa promuje się przed igrzyskami (wideo)
„Bądź całym sercem w Rio 2016!” - Visa promuje się przed igrzyskami (wideo)
1,4 mln widzów oglądało kwalifikacyjne mecze polskich szczypiornistów do IO
Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki w kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble
Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki w kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble
TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk
NBC z miliardem dolarów z reklam przy igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro
Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)
BBC nabyło od Discovery sublicencję na igrzyska olimpijskie
Andrzej Wrona na Snapchacie Sport.pl relacjonuje siatkarskie kwalifikacje do igrzysk olimpijskich
Andrzej Wrona na Snapchacie Sport.pl relacjonuje siatkarskie kwalifikacje do igrzysk olimpijskich
TVP pokaże siatkarskie turnieje kwalifikacyjne do igrzysk w Rio de Janeiro
TVP negocjuje zakup praw do igrzysk olimpijskich od Eurosportu
Logo olimpiady w Tokio wycofane po oskarżeniach o plagiat
Visa Europe wybiera agencję do globalnej obsługi reklamowej
Visa Europe wybiera agencję do globalnej obsługi reklamowej
NBC z ponad miliardem dolarów wpływów reklamowych przy igrzyskach w Rio de Janeiro
NBC z ponad miliardem dolarów wpływów reklamowych przy igrzyskach w Rio de Janeiro
TVP: złożyliśmy ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, musi pokazać je kanał otwarty
Discovery z wyłącznymi prawami do czterech igrzysk olimpijskich za 1,3 mld euro
Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przed Realem i Barceloną (Top 40)
Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przed Realem i Barceloną (Top 40)
Po prowokacji dziennikarskiej Komitet Konkursowy Kraków 2022 do rozwiązania
Po prowokacji dziennikarskiej Komitet Konkursowy Kraków 2022 do rozwiązania
Komitet Konkursowy Kraków 2022 chciał przekupić dziennikarzy? „To zmanipulowana prowokacja”
Komitet Konkursowy Kraków 2022 chciał przekupić dziennikarzy? „To zmanipulowana prowokacja”
Olimpijskie logo Krakowa wzbudza emocje i żarty, bo jest drogie
Olimpijskie logo Krakowa wzbudza emocje i żarty, bo jest drogie
Kraków na igrzyska 2022 z logo i serwisem za 145 tys. zł
Kraków na igrzyska 2022 z logo i serwisem za 145 tys. zł
Telewizja Polska nie zarobiła na Soczi, ale jest zadowolona z igrzysk
MKOL zwycięzcą olimpiady. "Przychody jak na poziomie globalnych korporacji"
13,6 mln widzów obejrzało “zloty” skok Kamila Stocha
„Matko Przenajświętsza, najlepszy strażak świata” - szalony komentarz w TVP do złota Bródki
Złoto w Soczi przyciągnie do Justyny Kowalczyk nowych sponsorów