PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Łukasz Jakóbiak odpiera zarzuty internautów po rozmowie z Bronisławem Komorowskim w „20m2” (wideo)
Łukasz Jakóbiak odpiera zarzuty internautów po rozmowie z Bronisławem Komorowskim w „20m2” (wideo)
Bronisław Komorowski reklamuje się bezpieczeństwem, Andrzej Duda oskarża go, że „obiecał i oszukał” (wideo)
Stephanie Hannon: z Google na technologicznego szefa kampanii Hillary Clinton
Stephanie Hannon: z Google na technologicznego szefa kampanii Hillary Clinton
Kampania prezydencka prowadzona na pół gwizdka, telewizja i billboardy dominują nad social media
Wiesław Godzic: Duda najlepszy w budowaniu wizerunku, Komorowski śpiący i zamulony
Wiesław Godzic: Duda najlepszy w budowaniu wizerunku, Komorowski śpiący i zamulony
Ewa Marciniak: Twitter nie powinien być tylko dzienniczkiem podróży kandydatów na prezydenta, ale kanałem komunikowania ważnych treści
Katarzyna Kolenda-Zaleska i Michał Krzymowski oburzeni użyciem ich wypowiedzi w broszurce Janusza Palikota
„Gazeta Wyborcza” z tekstem Bronisława Komorowskiego w dniu prezentacji jego spotu. „Żadna redakcja nie odmówi głowie państwa”
Unikanie mediów przez Magdalenę Ogórek samobójczą strategią kampanii wyborczej
Dziennikarz Polskiego Radia do Bronisława Komorowskiego: My, czyli ci którzy popierają pana. „Niezręczność językowa, będzie wyjaśniona”
Dziennikarz Polskiego Radia do Bronisława Komorowskiego: My, czyli ci którzy popierają pana. „Niezręczność językowa, będzie wyjaśniona”
Spoty wyborcze w TVN droższe niż w Polsacie
Polskie Radio nie wyemituje spotu o olewaniu wyborców. „Wulgaryzujący i obsceniczny”
Polskie Radio nie wyemituje spotu o olewaniu wyborców. „Wulgaryzujący i obsceniczny”
TVP traci połowę widzów, emitując bloki wyborcze .„Brak rekompensaty z abonamentu”
TVP traci połowę widzów, emitując bloki wyborcze .„Brak rekompensaty z abonamentu”
Partie polityczne nieporadnie reklamują się wyborcom (opinie)
Partie polityczne nieporadnie reklamują się wyborcom (opinie)
37,3 mln zł na reklamy wyborcze, telewizja w dół
Kampania wyborcza w social mediach