PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spot z Holmesem i Watsonem i plakat od licealistek w kampanii „Przejrzyj chłoniaka” (wideo)
Szacun Tropików - nietypowa oferta na Allegro w kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo”
„#ShineStrong” - Pantene zachęca kobiety tylko do niezbędnych przeprosin (wideo)
Szokująca kampania Volkswagena. Ma przestrzegać przed korzystaniem z telefonu w trakcie jazdy (wideo)
Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie „Polska. Spring into new” (wideo)
„Spring into” - Polska reklamuje za granicą, jak się zmieniła
„SM - Walcz o siebie” - rusza trzecia edycja kampanii o chorych na stwardnienie rozsiane
Kolejny spot rządowy promujący Polskę. Koszt: 8,4 mln zł
Michał Fajbusiewicz: Nie znasz, nie otwieraj (wideo)
Kompania Piwowarska z blogerem obalają mit o „chrzczeniu” piwa (wideo)
„Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę” w kampanii przeciw narkomanii
„Zaginął ryś” - ogłoszenia w kampanii WWF Polska
Stres w pracy dotyka 30 proc. Polaków. Głównie z powodu braku gwarancji zatrudnienia i zbyt dużych wymagań
„Małe czy duże przyda się naturze” w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)
Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)
Ostatni spot „Poland. Come and complain” z kelnerką z PZU (wideo)