PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Szlaban na ryzyko” w kampanii społecznej PKP (wideo)
„Wybierz śledzia zamiast halibuta” - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)
„Wybierz śledzia zamiast halibuta” - z WWF zachęcają Schejbal, Bołądź i Brodnicki (wideo)
Rzecznik Praw Obywatelskich promowany jako „głos wszystkich obywateli” (wideo)
Będzie kolejna rządowa kampania o skutkach jazdy po alkoholu
Branża reklamowa krytykuje „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”: oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Branża reklamowa krytykuje „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”: oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci
Łódź będzie promować „zdrową wątrobę”
San Markos i Publicity z akcją na 100-lecie urodzin ks. Twardowskiego
Będzie kampania informująca turystów, jak zachowywać się w Tatrach wobec niedźwiedzi
Poprzez „zhakowany” fanpage Serca i Rozumu Orange promuje bezpieczne korzystanie z internetu (wideo)
Ministerstwo Środowiska szykuje cykl programów promujących ekologię
Agencja Formind z rządową kampanią promującą aktywne ojcostwo
Prawnik, księgowa i mama w kampanii „SM - Walcz o siebie” (wideo)
„Przytul hejtera” - kampania społeczna przeciwko internetowemu hejtowi
Ponad 15 mln zł na kampanię promującą polską gospodarkę za granicą
„Prosto do Funduszy!” reklamuje fundusze europejskie (wideo)
Jarosław Gugała i Piotr Kraśko w kampanii „Trzy kolory” (wideo)