Kanał MetLife Polska najbardziej efektywny na YouTube

Kanał MetLife Polska na platformie YouTube został oceniony jako najbardziej efektywny w rankingu Chimney Poland, awansując z 169. miejsca w 2014 roku na 1-sze miejsce w tegorocznym zestawieniu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

O sukcesie MetLife zadecydowała liczba wyświetleń: 2 663 105. Na czas przeprowadzania analizy na kanale MetLife Polska znajdowało się 9 filmów video, a sam kanał subskrybowało 119 użytkowników. Obecnie znajduje się tam 13 filmów, a kanał subskrybuje 135 użytkowników.

- W obecnych czasach video jest niezbędnym elementem komunikacji. Staramy się często korzystać z tej formy kontaktu z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Nasze filmy mają charakter nie tylko promocyjny, ale również edukacyjny. – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife. – Ogromnie cieszy nas ten sukces i najwyższa lokata w rankingu Chimney Poland.

Obecnie na platformie YouTube MetLife udostępnia filmy, które stanowią uzupełnienie kampanii reklamowej firmy.

- Z platformy YouTube korzysta miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają miliony filmów. W Polsce to główny serwis video z 16 milionami użytkowników, rośnie też liczba konsumentów, którzy w ogóle nie oglądają telewizji, dlatego naszą kampanię realizujemy również za pomocą tej platformy. Dodatkowo obserwując ruch na kanale i liczbę odsłon poszczególnych filmów możemy monitorować wyniki kampanii reklamowych i działań promocyjnych – dodaje Aneta Świercz – Grądkowska, Dyrektor ds. Reklamy i Promocji w MetLife.

Chimney Poland w swoim rankingu przeanalizował 500 największych firm działających na polskim rynku pod względem ich efektywności w zakresie komunikacji B2B i B2C na platformie YouTube. W rankingu analizowano dynamikę wzrostu wyświetleń oraz liczby subskrybentów, a także częstotliwość dodawania contentu video. Więcej informacji o rankingu na stronie: http://www.chimneygroup.com/youtop100/2015/poland/

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online