PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)
Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)
Natur-Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, Aflofarm i Polkomtel w dół (Top10)
Większość sieci handlowych nie będzie sprzedawać żywych karpi
Większość sieci handlowych nie będzie sprzedawać żywych karpi
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa najbardziej zwiększyły wydatki reklamowe, Aflofarm dalej je tnie (Top10)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa najbardziej zwiększyły wydatki reklamowe, Aflofarm dalej je tnie (Top10)
Boże Narodzenie w więzieniu w świątecznej reklamie Lidla (wideo)
Boże Narodzenie w więzieniu w świątecznej reklamie Lidla (wideo)
Pluszaki w nowej akcji Kauflandu
Pluszaki w nowej akcji Kauflandu
Po kontrowersyjnej promocji sprzed dwóch lat Lidl wdraża zalecenia UOKiK-u
Po kontrowersyjnej promocji sprzed dwóch lat Lidl wdraża zalecenia UOKiK-u
InPost postawi paczkomaty przy supermarketach Dino
Lidl szykuje e-sklep w Polsce. Eksperci: to wejście w trudną branżę i odpowiedź na zakaz handlu w niedzielę
Lidl szykuje e-sklep w Polsce. Eksperci: to wejście w trudną branżę i odpowiedź na zakaz handlu w niedzielę
Aflofarm, Unilever i Polkomotel z mniejszymi wydatkami na reklamę po trzech kwartałach (Top10)
Aflofarm dalej tnie wydatki na reklamę, mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa(Top 10)
Aflofarm dalej tnie wydatki na reklamę, mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa(Top 10)
Lidl wraca z maskotkami Lidlaki z Ryneczku
Lidl wraca z maskotkami Lidlaki z Ryneczku
Tesco stawia dyskonty Jack's
Braciak jako Napoleon odwrócił negatywny trend wizerunkowy Carrefoura, ale nie pasuje do promocji zdrowej żywności
Braciak jako Napoleon odwrócił negatywny trend wizerunkowy Carrefoura, ale nie pasuje do promocji zdrowej żywności
Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)
Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)
Marki własne - w stronę rosnących oczekiwań klientów