ROZWIŃ

40% wzrost sprzedaży w 2004 r.

Rekordowe wyniki McAfee w Polsce

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Polski oddział firmy McAfee Inc., pioniera i światowego lidera w dziedzinie systemów ochrony przed włamaniami, poinformował że zakończył 2004 r. wzrostem 40%, a w sektorze SMB 100%! Rozpoczęto realizację jednego z pierwszych i jednocześnie największego wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informatycznym FoundStone w Europie. Pozyskano szereg nowych klientów, m.in. z branży telekomunikacyjnej, finansowej, przemysłowej oraz administracji rządowej. 

„U źródeł ubiegłorocznego sukcesu McAfee’ego leży niewątpliwie rosnące w lawinowym tempie zagrożenie wielorakimi atakami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi oraz wynikająca z tego gwałtowna potrzeba pewnej i skutecznej ochrony. Nasze produkty taką ochronę zapewniają deklasując przy okazji na wielu polach konkurencję – mówi Tomasz Zińko, szef McAfee’go w Polsce.”

Na uwagę zasługują zdecydowane działania na rzecz bezpieczeństwa w sektorze finansowym i firmach telekomunikacyjnych. Instytucje te są szczególnie narażone na ataki. Ich ciągle rosnąca liczba oraz szkodliwość spowodowała potrzebę inwestycji w efektywne systemy bezpieczeństwa. Firmy te skoncentrowały się na wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Przełamano opory i zainstalowano systemy prewencyjne IPS, które pozwalają na ochronę przed wszystkimi rodzajami ataków, nawet tych zupełnie nowych. Kreują one skuteczną politykę bezpieczeństwa. W jednym z największych banków detalicznych w Polsce, PKO BP rozpoczyna się wdrożenie  najnowszego  produktu McAfee – systemu zarządzania bezpieczeństwem informatycznym sieci korporacyjnych FoundStone.

Technologia FoundStone umożliwia prewencyjne podejmowanie środków zaradczych przeciwko zagrożeniom krytycznym dzięki ciągłemu skanowaniu zasobów, wskazywaniu priorytetów, słabych punktów i zagrożeń oraz korelacji pojawiających sie zagrożeń z zasobami informatycznymi zinwentaryzowanymi w sieci firmowej. Decyzja banku o tak znacznej inwestycji w bezpieczeństwo wiąże się m.in. z otwarciem PKO BP na rynki wschodnie. Niebawem będzie to jeden z największych detalistów w tym regionie kontynentu. Świadczy również o perspektywicznym podejściu zarządu do problemów ochrony zasobów sieciowych.

„Zagrożenie atakami dostrzegły także firmy SMB. 100% wzrost sprzedaży do tego sektora świadczy o rosnącym poziomie wiedzy wśród menedżerów – mówi Tomasz Zińko. - Korzystają oni głównie z naszego oprogramowania antyspamowego, antywirusowego i firewalli.”

McAfee systematycznie pracuje nad zasadami współpracy z partnerami i dystrybutorami. W ostatnim kwartale ub. roku ukończono prace nad nowym programem partnerskim. Jego efekty powinny być odczuwalne w ciągu najbliższych miesięcy.

Na tak dobry wynik sprzedaży wpływ miały niewątpliwie publikowane w ostatnim czasie raporty największych firm analitycznych w branży. Najnowszy raport IDC „Prognozy światowego rynku wykrywania i zapobiegania włamaniom na lata 2004-2008 oraz udziały producentów w rynku w 2003 r.”, stwierdza, że McAfee znajduje się w ścisłej czołówce dostawców oprogramowania do przeciwdziałania włamaniom.

Gartner w najnowszym raporcie „Magiczny kwadrant: systemy wykrywania włamań w drugiej połowie 2003 r.” opublikowanym w kwietniu 2004 r. sklasyfikował McAfee w kwadrancie liderów wydzielonym w Magicznym Kwadrancie systemów do wykrywania włamań. Raport stwierdza, że nowe technologie, takie jak systemy do zapobiegania włamaniom, zwiększają bezpieczeństwo sieci, umożliwiając przedsiębiorstwom blokowanie ataków w celu ochrony sieci i zasobów informatycznych. Zapory (firewall), rozwiązania do zarządzania słabymi punktami i systemy do zapobiegania włamaniom eliminują zagrożenia ze strony robaków, coraz aktywniejszych hakerów i ataków wewnątrz przedsiębiorstwa.

Według Infonetics Research system McAfee IntruShield już przez trzeci kolejny kwartał zajmuje pierwsze miejsce pod względem przychodów na światowym rynku rozwiązań typu „in-line” do zapobiegania włamaniom. Jak wynika z danych opublikowanych w raporcie „Produkty do wykrywania i zapobiegania włamaniom: kwartalne prognozy i udziały w rynku światowym”, system McAfee IntruShield znalazł się w czołówce, uzyskując w drugim kwartale 2004 r. największy udział w rynku.

System IntruShield zdobył również nagrodę 2004 Frost & Sullivan Technology Leadership Award w kategorii wykrywania i zapobiegania włamaniom (IDS/IPS). Nagroda Frost & Sullivan jest przyznawana co roku firmie, która wykaże się najdoskonalszymi technologiami w swojej branży. Firma Frost & Sullivan oceniła kilku producentów. McAfee Inc. pokonał konkurentów dzięki wyraźnie widocznej przewadze pod względem rozwoju technologii — od wstępnej koncepcji i innowacji do ciągłego udoskonalania i usprawniania produktu.

Ponadto system McAfee IntruShield pokonał wszystkie inne najważniejsze produkty do zapobiegania włamaniom w serii niezależnych testów porównawczych. Regularnie również zdobywa nagrody przyznawane przez niezależne organizacje, takie jak czasopisma Network Computing, Network Magazine, SC Magazine i Network World, a także organizacje przeprowadzające testy, takie jak Neohapsis, NSS i Miercom.

Firma planuje w 2005 r. dalszy rozwój na polskim rynku. W lutym przjechał do Polski Kevin Weiss, wice prezes ds. światowej sprzedaży (Executive Vice President of Worldwide Sales). Świadczy to o wzroście strategicznego znaczenia polskiego rynku dla korporacji McAfee. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)
Dmla
2 lata temu

Allegro powinno zostać jak najszybciej rozbite przez UOKiK. Ponadto to największy w Polsce handlarz niedozwolonymi substancjami chemicznymi i wieloma produktami nieznanego pochodzenia gdzie sprzedawcy podrabiają dokumentację, badania itp. itd. Allegro to idylla dla nielegalnego handlu dosłownie wszystkim, jak stadion dziesięciolecia.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów