ADV oczekuje wzrostu rynku reklamy internetowej o 8-11 proc. w 2011 r.

Wartość rynku reklamy internetowej, bez uwzględnienia barteru, może wzrosnąć w tym roku o 8-11 proc., ocenił wiceprezes grupy ADV Konrad Pankiewicz. Akcje ADV zadebiutowały w środę na głównym rynku GPW.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Bez wartości barteru, to może być 8-11 proc." - powiedział Pankiewicz dziennikarzom, zapytany o możliwy wzrost segmentu reklamy internetowej na uroczystości debiutu spółki na rynku głównym.

ADV przeniosło notowania z NewConnect, nie przeprowadzając przy tym emisji akcji. Zdaniem Pankiewicza, rozwój technologii będzie miał bardzo duży wpływ na ten segment rynku.

W skład grupy ADV wchodzą spółki z branży reklamowej: Adv.pl, Mediasense oraz notowane na NewConnect - Codemedia.

Według danych Starlink, w zeszłym roku wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła 1032 mln zł, po wzroście o 23,2%.Raport IAB AdEx przeprowadzony przez PwC na zlecenie IAB Polska wycenia wartość rynku reklamy internetowej w 2010 r. na ok. 1578 mln zł - oznacza to wzrost o 17% w 2010 r. stosunku do poprzedniego roku.

Grupa medialna Agora spodziewa się wzrostu całego rynku reklamy w 2011 r. na 6-7%, przy czym sektor internetowy ma być liderem wzrostów i zyskać 13-15% wartości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?