Amazon inwestuje w urządzenia do błyskawicznych zakupów online

Amazon zamierza wydać 55 mln dolarów na zbudowanie modułów pozwalających użytkownikom szybko zamówić w jego sklepie potrzebne produkty.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Amazon inwestuje w urządzenia do błyskawicznych zakupów online

Urządzenia mają zostać opracowane w kilku placówkach badawczych działających pod wspólną nazwą Lab126. Laboratoria funkcjonują w USA w miastach Sunnyvale i Cupertino, i są znane z wcześniejszego skonstruowania czytników e-booków Kindle oraz smartfonów z rodziny Fire oferowanych przez Amazon.

Z niepotwierdzonych na razie informacji wynika, że w LAB 126 powstają obecnie projekty urządzeń mających ułatwić użytkownikom dokonywanie zakupów online. Jednym z nich ma być niewielkich rozmiarów moduł umieszczany w rozmaitych punktach mieszkania, na przykład w szafce na środki czystości. W momencie, gdy użytkownik stwierdzi brak któregoś z potrzebnych artykułów będzie mógł zamówić go w ciągu kilku sekund w Amazonie za pomocą jednego przycisku, bez konieczności odwiedzania sklepu w internecie i dokonywania wszystkich formalności związanych z dostawą i płatnościami. Moduł zostanie na stałe zintegrowany z witryną Amazona oraz z kontem konkretnego użytkownika.

grafika

Drugim innowacyjnym urządzeniem opracowywanym w Lab126 ma być rodzaj smartwatcha (elektronicznego zegarka) spełniającego funkcję asystenta przy dokonywaniu zakupów online w Amazonie. Na razie brak dodatkowych informacji na temat szczegółów funkcjonowania zegarka.

Według planów Amazona do roku 2019 we wszystkich placówkach Lab126 mają pracować prawie 4 tysiące specjalistów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta