CNN liderem wśród kanałów informacyjnych i mediów biznesowych

CNN jest najpopularniejszym kanałem informacyjnym i medium biznesowym w Europie - wynika z badania EMS przygotowanego przez Ipsos.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
CNN liderem wśród kanałów informacyjnych i mediów biznesowych

Za pośrednictwem telewizji i platform cyfrowych, CNN dociera do 41 % ankietowanych, wyprzedzając Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%) i Bloomberg (12%). Popularność CNN jest jeszcze większa wśród wysokiej klasy menadżerskiej. Miesięcznie marka dociera do większej liczby dyrektorów i decydentów biznesowych, niż jakiekolwiek inne medium biznesowe czy informacyjne w Europie, korzysta z niej 56 % respondentów. Miesięczny cross-platformowy zasięg CNN dwukrotnie przewyższa ten osiągany, przez media biznesowe takie, jaki Bloomberg (28%, 25%) i CNBC (27%, 25%).

- To dobra wiadomość dla naszych reklamodawców, którzy chcą docierać do decydentów biznesowych i innych wpływowych grup. Nasze wyniki w EMS mają prawdziwie pan-europejskie znaczenie; nie posługujemy się badaniami ważonymi dla jednego rynku; nasza marka ma niekwestionowaną renomę na dużym obszarze geograficznym - mówi Reme Al-Saiegh, vice president, ad Sales w CNN International.

Wyniki CNN w grupie docelowej, jaką stanowią biznesmeni pokazują, że doceniają oni inwestycje stacji w programy biznesowe takie jak seria „Marketplace” (dedykowana Afryce, Bliskiemu Wschodowi i Europie) oraz wysokiej, jakości reportaże z całego świata.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS