Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Główną osią komunikacji są 15-sekundowe spoty reklamowe, emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Dwie wersje reklamy prezentują różne, ekscytujące formy podróżowania. Przyświeca im hasło "W Ż znajdź swoją drogę".

Komunikację wzmacnia kampania outdoorowa, działania w internecie oraz dużą akcja samplingowa.

Za komunikację ATL kampanii odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML.

Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe