Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Główną osią komunikacji są 15-sekundowe spoty reklamowe, emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Dwie wersje reklamy prezentują różne, ekscytujące formy podróżowania. Przyświeca im hasło "W Ż znajdź swoją drogę".

Komunikację wzmacnia kampania outdoorowa, działania w internecie oraz dużą akcja samplingowa.

Za komunikację ATL kampanii odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML.

Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day