Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Główną osią komunikacji są 15-sekundowe spoty reklamowe, emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Dwie wersje reklamy prezentują różne, ekscytujące formy podróżowania. Przyświeca im hasło "W Ż znajdź swoją drogę".

Komunikację wzmacnia kampania outdoorowa, działania w internecie oraz dużą akcja samplingowa.

Za komunikację ATL kampanii odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML.

Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"