Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii „Wyexpij swoją formę!” marki Zdrofit

W kampanii „Wyexpij swoją formę!” sieć klubów fitness Zdrofit angażuje topowych streamerów – Diablesa i Nieuczesaną – pokazując, że świat gamingu i ruchu fizycznego mogą się uzupełniać. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych par na polskim Twitchu przez trzy miesiące intensywnie trenuje w klubach Zdrofit.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii „Wyexpij swoją formę!” marki Zdrofit
mat.pras.

Zdrofit chce dotrzeć do tej rosnącej grupy świadomych gamerów. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” pokazuje, że klub fitness nie musi być miejscem dla „fit freaków” – może być wsparciem dla tych, którzy grają godzinami, streamują zawodowo i mierzą się z presją, kontuzjami nadgarstków czy brakiem energii. Widzowie mają szansę dołączyć do akcji w konkursach, w których do wygrania są wspólne treningi z influencerami.

Podczas streamingów na Twitchu zarówno Diabels, jak i Nieuczesana zapraszają swoich obserwatorów na bezpłatny trening w Zdrofit, a w storiesach relacjonują te lepsze i te trudniejsze momenty podczas ćwiczeń w klubie.

Za odpowiednie ułożenie treningów i dążenie do „next levelów” odpowiada trenerka personalna, Ewelina Lewandowska.

Za kreację i komunikację na kanałach twórców w projekcie odpowiada agencja CFA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję