Fakt zyskał najwięcej, Dziennik liderem spadku

W październiku zwiększyła się sprzedaż największych dziennikówogólnopolskich - wynik poprawił Fakt, Gazeta Wyborcza, SuperExpress, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna i Parkiet. Dziennikzanotował spadek o ponad 16 proc.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wpaździerniku 2007 wyniosła 511 574 egzemplarzy, czyli o 4,9 proc.więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 438423 egz. Jest to wynik o 1,1 proc. lepszy niż w październiku 2006(433 717 egz.).

Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (MediaExpress) - wzrost sprzedaży z poziomu 187 773 egz. do 191 178egz.

Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (AxelSpringer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średniąsprzedażą 168 965 egz. (październik 2006 - 202 135 egz.).

Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - wzrost sprzedaży do147 955 egz. (rok wcześniej 141 049 egz.).

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to warto zauważyćwzrost sprzedaż "Dziennika".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję