FFCreation.com dla Axa Ubezpieczenia

Agencja reklamowa FFCreation.com zajęła się stworzeniem i realizacją nowej kampanii internetowej dla Axa Ubezpieczenia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Projekt nawiązuje do emitowanej równolegle kampanii telewizyjnej Ubezpieczyciela. Warszawska Agencja stworzyła 3 linie kreacyjne, które promują elementy oferty AXA Ubezpieczenia, takie jak: zapewnienie samochodu zastępczego dla kierowcy i poszkodowanego, możliwość opłacenia składki za OC i AC w 12 ratach oraz zgłoszenia szkody na miejscu zdarzenia. Benefity te są komunikowane w inny sposób, niż w reklamie telewizyjnej.

 Kreacje kampanii oparte są na prostych, efektywnych animacjach. Krótkie, hasłowe copy prezentujące najbardziej wyróżniające firmę korzyści, zachęca do kontaktu z infolinią Axa. Dzięki niej klient może otrzymać indywidualną ofertę lub wstępnie wyliczyć składkę na stronie internetowej firmy.

 Kampanię internetową Axa Ubezpieczenia oparto na formach takich jak: billboard, double billboard, expand billboard oraz komunikat na GG.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło